English

در مجمع عمومی سالانه مطرح شد؛

برگزاری ۶۰۰ مرحله حراج خرده‌فروشی برخط

عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول گفت: راه‌اندازی و برگزاری حراج الکترونیکی خرده‌فروشی برخط در سال ۱۴۰۲ بر اساس تکلیف قانونی رقم خورد و از طریق این سامانه‌ بیش از ۶۰۰ مرحله حراج به‌صورت متمرکز تاکنون برگزار شد.

برگزاری ۶۰۰ مرحله حراج خرده‌فروشی برخط

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سعید غلامی باغی عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول در مجمع عمومی سالانه سازمان اظهار کرد: مدت زمان کوتاهی از دستور رئیس جمهور شهید برای تحول سازمان و تعیین تکلیف کالاها نمی گذرد که سند تحولی تدوین شد و به رکوردهای خوبی دست یافتیم.

عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول گفت: در سال گذشته ۶۸ برابر میانگین ۲۹ سال گذشته کالا اعاده شد و ۹۴ هزار میلیارد تومان کالا تعیین تکلیف شده است. 

وی گفت: ۲۶ هزار میلیارد تومان اموال منقول با رشد ۶۶۰درصدی به فروش رسیده است.

غلامی به تعیین تکلیف و فروش ۴ هزار و ۱۰۰ خودرو سواری سبک و سنگین وارداتی اشاره کرد و گفت: این اموال از سال ۱۳۹۶ در گمرکات و بنادر سراسر کشور رسوب شده بود.همچنین نخستین مزایده‌های محدود موتورسیکلت‌های بالای ۲۵۰ سی‌سی بین دستگاه‌های مشمول نیز برگزار شد. 

عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول با بیان اینکه ۹۵ درصد روش‌های فروش سازمان از طریق برگزاری مزایده‌های الکترونیکی سراسری در بستر سامانه تدارکات الکترونیک دولت است گفت: راه‌اندازی و برگزاری حراج الکترونیکی خرده‌فروشی برخط در سال ۱۴۰۲ بر اساس تکلیف قانونی رقم خورد و از طریق این سامانه‌ بیش از ۶۰۰ مرحله حراج به‌صورت متمرکز تاکنون برگزار شد.

وی افزود: در راستای مسولیت اجتماعی، همکاری با آموزش و پرورش در قالب طرح نسیم مهربانی و همچنین با سازمان بهزیستی، سازمان های درمانی و … صورت گرفته است. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه