English

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

صندوق‌های رای در ۲۲۷ پادگان و ۲۵۴ خانه سازمانی برای انتخابات مستقر می‌شود

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: صندوق‌های رای در ۲۲۷ پادگان و ۲۵۴ خانه سازمانی مستقر خواهد شد و تمام ظرفیت نیروی زمینی برای هرچه بهتر برگزارشدن انتخابات ریاست جمهوری پای کار هستند.

صندوق‌های رای در ۲۲۷ پادگان و ۲۵۴ خانه سازمانی برای انتخابات مستقر می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج

، امیر سرتیپ کیومرث حیدری امروز، پنجشنبه (14 تیر) ضمن دعوت از ملت ایران برای حضور در پای صندوق‌های رای اظهار داشت: از آحاد مردم مؤمن و انقلابی که دل در گرو جهاد، شهادت و ولایت فقیه دارند، تقاضا می‌کنم که حضور در انتخابات را یک تکلیف ولایی و شرعی بدانند و در انتخاب اصلح دقت کنند.

امیر سرتیپ حیدری با تأکید بر انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری گفت: مردم عزیز ایران فردی را انتخاب کنند که پایبند به ولایت فقیه، ارزش‌های والای انقلاب اسلامی، راه مقدس و نورانی شهید رئیسی و قدردان خون مطهر شهدا باشد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش درباره تمهیدات این نیرو برای مشارکت کارکنان نزاجا و خانواده‌های‌شان در انتخابات خاطرنشان کرد: صندوق‌های رای در ۲۲۷ پادگان و ۲۵۴ خانه سازمانی مستقر است و تمام ظرفیت نیروی زمینی اعم از بالگردهای هوانیروز ارتش برای مکان‌های صعب العبور، خودروهای سنگین و تجهیزات ما برای کمک به هرچه بهتر برگزارشدن انتخابات پای کار هستند.

مرحله دوم از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، فردا - جمعه ۱۵ تیر - برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه