English

حجت‌الاسلام پورمحمدی:

برای رسیدن به وفاق نیازمند گفت‌وگو هستیم

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: حتما نیازمند گفت‌وگو و نقدهای جدی هستیم و صادقانه و صمیمانه نیز دیدگاه‌های‌مان را بیان می‌کنیم؛ اختلاف داریم و این امر لازمه زندگی است.

برای رسیدن به وفاق نیازمند گفت‌وگو هستیم
به گزارش خبرگزاری موج

، حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی بعد از اتمام اولین مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشحالم که در این حرکت ارزشمند اجتماعی و بلوغ سیاسی جامعه برای مشارکت در حق تعیین سرنوشت ملی که انتخابات است، توفیق حضور دارم. با تلاش صداوسیما، برنامه‌ریزی خوب، همت بالا و زحمت فراوانی که جای تشکر دارد، توانستیم در این گفت‌وگوی جدی، صادقانه و تا حدی با فرازوفرود حضور پیدا کنیم.

وی افزود: از مردم هم که این گفت‌وگوها را می‌شنوند، سپاسگزاریم. این گفت‌وگوها در آگاهی‌رسانی و اطلاع‌رسانی درباره زوایای گوناگون مباحث کشور خیلی مهم است. مردم می‌خواهند انتخاب درست داشته باشند. ما فرصت سفر، مصاحبه با رسانه‌ها و شرکت در محافل نداشتیم و صداوسیما این امکان را برای ما فراهم کرده است.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد: ما حتما نیازمند گفت‌وگو هستیم. گفت‌وگوها و نقدهای جدی که به دوستان هم گفته‌ام از این نقدها هیچ‌وقت نگران نباشید. ما صادقانه و صمیمانه دیدگاه‌های‌مان را بیان می‌کنیم؛ اختلاف داریم و این لازمه زندگی است. ما انسانیم و مواضع و رویکردهای متفاوتی داریم. این گفت‌وگوها حتما به نفع مردم و کشور و در انتخاب صحیح بسیار موثر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه