English

تاجر نیا:

برنامه های پزشکیان در کتابخانه ملی لغو شد

عضو شورای سیاستگذاری ستاد مرکزی مسعود پزشکیان گفت: علیرغم بستن قرار داد و پرداخت وجه کتابخانه ملی ایران تنها یک روز مانده به برنامه اجازه برگزاری مراسم را ندادند.

برنامه های پزشکیان در کتابخانه ملی لغو شد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، علی تاجرنیا عضو شورای سیاستگذاری ستاد مرکزی مسعود پزشکیان در نشست خبری که امروز برگزار شد، اظهار داشت: با توجه حجم اخبار و نیاز به تبیین برخی مسائل حمیده زرآبادی بعنوان سخنگوی ستاد دکتر پزشکیان انتخاب و از امروز آغاز به فعالیت کرد.

وی افزود: هرچقدر به روز انتخابات نزدیک می شویم رقابت جدی تر و باتوجه به اینکه شیب افزایش آرای دکتر پزشکیان نسبت به بقیه بیشتر است، جهت گیری های تخریبی نیز بیشتر می شود.

تاجرنیا با بیان اینکه فردا روز شلوغی از نظر برنامه برای ما خواهد بود و هفت برنامه در تهران برگزار می شود، عنوان کرد: نشست با کارآفرینان، فعالان عرصه کشاورزان، اتاق بازرگانی، اهالی فرهنگ و هنر و همایش بزرگ دکتر پزشکیان در ورزشگاه شیرودی عناوین برنامه ها است.

 

بیشتر بخوانید:

نشست خبری تشریح برنامه ها و اقدامات ستاد انتخاباتی «مسعود پزشکیان»

 

عضو شورای سیاستگذاری ستاد مرکزی مسعود پزشکیان با اشاره به بی اخلاقی کتابخانه ملی، افزود: بنا بود که سه نشست دکتر پزشکیان با پزشکان، اهالی فرهنگ و هنر و ایثارگران در کتابخانه ملی برگزار شود و از قبل قرارداد بسته و هزینه هم پرداخت شده بود اما یکروز مانده به برنامه عنوان کردند آقای مختارپور اجازه برگزاری این برنامه نداده و یک طرفه قرارداد را فسخ کردند که اینکار خلاف کمک کردن به گرم کردن فضای انتخابات و فرصت برابر به همه نامزدها بوده است.

وی در خصوص فرصت کم فعالیت برای دکتر پزشکیان، خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه علیرغم دیگر کاندیدها که در انتخابات های گذشته نیز در رقابت حضور داشتند، دکتر پزشکیان فعالیت خود رو دقیقا از زمان تایید صلاحیت آغاز کرد و دو هفته اول اکثرا به تشکیل ستادها گذشت.

تاجر نیا با بیان اینکه آرای آقای قالیباف ریزش و آقای جلیلی افزایش یافته است، عنوان کرد: آقای پزشکیان در اغلب نظر سنجی ها دوم و در برخی نیز اول بوده است.

عضو شورای سیاستگذاری ستاد مرکزی مسعود پزشکیان خاطرنشان کرد: موضوع نسبت قومی دادن به کاندیدا از مواردی است که در انتخابات معمول و مرسوم است، آنهایی که این اتهام را میزنند، به این موضوع دامن میزنند.

وی افزود: دکتر پزشکیان بر عدالت تاکید کرده و از برخی اقوام ایرانی که آنگونه که باید به آنها پرداخته نشده بیشتر می پردازد.

عضو شورای سیاستگذاری ستاد مرکزی مسعود پزشکیان در خصوص حضور آقای ظریف در ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان بیان کرد: کسانی که به نوعی در مدت فعالیت ایشان در وزارت خارجه به  وی اتهامی میزدند با حمایت های رهبر معظم انقلاب که ایشان را یک چهره متدین شجاع و به نوعی خادم و امین مردم و نظام میداند مواجه شدند، ظریف نه تنها دیپلمات کارکشته در عرصه سیاست خارجی، بلکه یک فرد مطلع در عرصه های مختلف هستند، بدون شک حضور ایشان در کنار دکتر پزشکیان یک هم افزایی جدی برای ایشان است، علاوه بر ایجاد شور و هیجان توانسته بخشی از افراد به ویژه اصلاح طلبان را با ایشان همراه کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دولت احتمالی دکتر پزشکیان، دولت سوم روحانی است یا خیر، بیان کرد: دکتر پزشکیان در پاسخ به این پرسش گفته است که دولت من، دولت اول پزشکیان است.

تاجرنیا خاطرنشان کرد: در سال ۹۲ و ۹۶ روحانی گزینه مطلوب اصلاح طلبان نبود، ایشان، خود را اصلاح طلب نمیداند، اکنون افرادی که در ستاد دکتر پزشکیان هستند کابینه آقای روحانی نیستند بلکه اصلاح طلبان هستند.

وی بیان کرد: دولت پزشکیان دولت متفاوتی خواهد بود و علاوه بر داشتند رنگ بوی اصلاح طلبی، اصولگرایان نیز در کابینه وی هستند چرا که تاکید ایشان آشتی همه احزاب و دیدگاه ها است.

الهام فخاری سخنگوی ستاد استان تهران دکتر پزشکیان نیز در این جلسه اظهارداشت: در روزهای منتهی به انتخابات جو اجتماعی و رسانه ای کشور انتخاباتی تر شده است.

وی افزود: علیرغم اینکه برخی کاندیدا به صحبت های رهبری استناد می کنند اما در این ایام ایشان چندین دفعه تذکر سیاسی و اخلاقی به نامزدها  دادند.

فخاری بیان کرد: در دو مناظره اخیر مواردی عنوان شده که در شان و ادب سیاسی کشور نبوده است؛ ایران و ایرانی کالا نیست که وعده و رفتاری خلاف شان حقوق شهروندی آنها است.

سخنگوی ستاد استان تهران مسعود پزشکیان گفت: برخی از نامزدها مواردی که حق مردم ایران است را بعنوان وعده طلایی عوان می کنند که بیانگر تداوم تحقیر و توهین مردم است.

وی از کمپین قرار تماس در این ستاد خبر داد و گفت: ما نیازمند گفت‌وگو هستیم و این کمپین در همین راستا راه اندازی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه