English

رئیس ستاد انتخابات مسعود پزشکیان:

تا به این جای کار رضایت داریم

عبدالعلی‌زاده، رئیس ستاد انتخابات مسعود پزشکیان نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش همه دست اندرکاران و همکاری ستاد نامزدهای محترم فضای مناسب و با آرامشی طی شده و ما تا به این جای کار رضایت داریم و امیدواریم تا پایان به همین شکل جلو برویم و انتخابات پر شوری داشته باشیم.

تا به این جای کار رضایت داریم
به گزارش خبرگزاری موج

، علی عبدالعلی‌زاده رئیس ستاد انتخابات مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیش از ظهر دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ اظهار کرد: خوشبختانه روند انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری تا این لحظه به خوبی طی شده و در حال رسیدن به دقیقه ۹۰ این رقابت‌ها هستیم.خوشبختانه با تلاش همه دست اندرکاران و همکاری ستاد نامزدهای محترم فضای مناسب و با آرامشی طی شده و ما تا به اینجای کار رضایت داریم و امیدواریم تا پایان به همین شکل جلو برویم و انتخابات پر شوری داشته باشیم.

وی تاکید کرد: با تلاشی که در فضای مجازی و شهرها و آبادی‌ها کشور به عمل آمده، توانستیم تا به امروز و بر اساس نظرسنجی‌ها مشارکت بالای ۵۰ داشته باشیم که روند خوبی است و امیدواریم حضور مردم به بیش از ۶۰ درصد برسد و انتخابات ما انتخاباتی باشکوه و مردمی باشد.

رئیس ستاد انتخابات پزشکیان همچنین گفت: آقای پزشکیان هم مانند دیگر نامزدها تمام تلاش خود را بر این گذاشته که مردم بیشتری پای صندوق بیایند و بر اساس نظرسنجی‌ها دکتر پزشکیان امروز توانسته جایگاه اول را بین نامزدهای محترم داشته باشد و تقریباً بیش از ۸۰ درصد نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که پزشکیان در رده نخست نامزدها است و این برای ما و ایشان قوت قلب خوبی است. از همه عزیزان دستگاههای دولتی، انتظامی و همچنین رسانه‌ها و نامزدها و هواداران‌شان و ستاد های‌شان تشکر می‌کنم که تا این لحظه در سطح کشور توانستیم روند انتخابات را به خوبی پیش ببریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه