English

محمدجواد ظریف:

برای آزادی و استقلال ایران هیچ وقت معامله نمی‌کنیم

وزیر سابق امور خارجه گفت: هیج وقت برای آزادی و استقلال ایران معامله نخواهیم کرد.

برای آزادی و استقلال ایران هیچ وقت معامله نمی‌کنیم
به گزارش خبرگزاری موج

، محمدجواد ظریف شامگاه سه شنبه در جمع حامیان دکتر پزشکیان در سالن هلال شهر زنجان گفت: با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی، سردار شهید قاسم سلیمانی، شهید حجت الاسلام رئیسی و دکتر امیرعبدالهیان، گفت: ما دنباله رو شهدا هستیم و آنها برای آزادی و استقلال ایران جان خود را فدا کردند و تا ابد وام دار شهدا هستیم و هیج وقت برای آزادی و استقلال ایران معامله نخواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه مردم بزرگترین نماد توانمندی کشور هستند، افزود: آنان در طول تاریخ ایران را حفظ کردند و توانستند ملت سربلند ایران نگهدارند.

ظریف ادامه داد: مردم بزرگترین نعمت هستند و نباید این مردم را تهدید کرد بنابراین هیچ قدرتی نمی‌تواند یک ایرانی را تهدید کند اگر توانستیم در برابر ۶ قدرت بزرگ بایستیم و حق این مردم را از قلدران بگیریم برای این بود که شما مردم در سال ۹۲ با حضور ۸۲ درصدی در انتخابات حضور.داشتند.

وزیر سابق امور خارجه گفت: دولت بعدی با پشتوانه در میز مذاکره مقاومت خواهد کرد و با پشتوانه مردمی اجازه نخواهد داد که ایرانی تحریم شود.

ظریف با بیان اینکه دولت آینده حسرت دیدار نوه‌ها و فرزندان را بر دل خانواده نخواهد گذاشت، افزود: مردم یقین داشته باشید که دولت با پشتوانه مردم_ اجازه نخواهد داد پدران و مادران این سرزمین؛ در حسرت فرزندان و نوادگان خود بمانند

وزیر سابق امور خارجه با بیان اینکه ما برای همه نامزدهای ریاست‌جمهوری احترام قائل هستیم، گفت: فرصت انتخاب واقعی ما روز جمعه بوده و ما اکثریت هستیم و به این شرط که پای صندوق رای برویم؛ اجازه ندهیم در این کشور قدرتمند که همه توانمندی‌های جغرافیایی، فرهنگی، تمدنی، کسی میان خانواده‌اش شرمنده باشد.اگر پای صندوق نرفتیم باید خودمان را شماتت کنیم.

ظریف با تاکید بر اینکه همه ناراحتی‌ها، دلخوری‌ها و نارضایتی‌های اجتماعی تنها با حضور در پای صندوق‌های رأی درمان و رفع می‌شود، گفت: یقین دارم که مردم فرق به پزشکیانی که مخالف کسانی است که دسترسی مردم به فضای مجازی را فیلتر کرده‌اند، خودشان فیلترشکن می‌فروشند را به خوبی می‌دانند.

وی متذکر شد: اجازه نخواهیم داد گوشت از ۱۰۰ هزار به ۷۰۰ هزار تومان برسد.اجازه نخواهیم داد دروغ بر کشور حاکم شود و عده‌ای با آمارسازی، دروغ به خورد ملت بدهند

وزیر سابق امور خارجه با تاکید بر اینکه همه وامدار خون شهدا هستیم، گفت: اجازه ندهیم عده‌ای با خون شهدا ارتزاق کنند، ما نیازمند دلال سیاسی نیستیم ما نیازمند رجل سیاسی واقعی مثل پزشکیان هستیم.

ظریف با تاکید بر اینکه نیازمند نامزدهای اجاره ای و دلال سیاسی نیستیم که هر دفعه به عرصه انتخابات وارد و خارج می شوند و پست و مقام می گیرند، افزود: ما نیازمند رجل سیاسی واقعی مثل پزشکیان هستیم و با هم می گوییم که همراه شو عزیز تنها نمان، کین درد مشترک هرگز جدا جدا درمان نمی شود.

وی با بیان اینکه نباید مردم را محدود و تحریف کرد چون مردم ایران شایسته احترام و عزت هستند، افزود: مردم، قهرمان، پیروز و دیپلمات واقعی هستند و یقین دارم اجازه نخواهند داد گروهی مزد بگیر در خارج از مرزها این چنین القا کنند که فرقی نمی کند چه کسی در پاستور بنشیند، بلکه قطعاً فرق می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه