English

دستگیری سارق حرفه ای موتورسیکلت نواب

سرکلانتر هشتم پلیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارق حرفه ای موتورسیکلت هنگام پرسه زنی با موتورسیکلت مسروقه خبر داد.

دستگیری سارق حرفه ای موتورسیکلت نواب
به گزارش خبرگزاری موج

، سرهنگ عبدالرضا محمدی سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: 4 آذر ماه، در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری 108 نواب در محدوده محله و خیابان هاشمی در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه موتورسیکلت که راکب آن رفتار نامتعارف از خود نشان می داد مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه ماموران نشان می‌داد، موتورسیکلت چندی قبل به سرقت رفته و سرنشین آن سارق حرفه‌ای و سابقه دار است که همین سرنخ کافی بود تا دستور ایست وسیله نقلیه مذکور صادر شود.

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: راننده موتورسیکلت پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شد و با حرکات مارپیچ به خودروی‌های عبوری شهروندان آسیب وارد کرد و به هشدار ماموران بی‌توجهی کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران در نخستین‌گام با ایجاد طرح مهار وسیله نقلیه مذکور را متوقف و موفق به دستگیری متهم شدند.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه از کوله پشتی متهم آلات و ادوات سرقت کشف شده است، خاطرنشان کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت موتورسیکلت و دیگر سرقت‌های موتورسیکلت در سطح معابر تهران اعتراف کرد.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی ماموران نیز مشخص شد، متهم دارای سوابق متعدد کیفری بوده و اقدام به سرقت‌ موتورسیکلت شهروندان در ساعات پایانی شب در سطح خیابان‌های تهران می‌کرد.

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه