English

رئیس پلیس پایتخت هفته انتظامی را تبریک گفت

فرمانده انتظامی تهران بزرگ، به مناسبت فرارسیدن هفته فراجا، طی پیامی، این ایام را به سبزپوشان و تلاشگران عرصه امنیت و آرامش تبریک گفت.

رئیس پلیس پایتخت هفته انتظامی را تبریک گفت
به گزارش خبرگزاری موج

، فرمانده انتظامی تهران بزرگ، به مناسبت فرارسیدن هفته فراجا، طی پیامی، این ایام را به سبزپوشان و تلاشگران عرصه امنیت و آرامش تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نام پلیس در تاریخ این مرز و بوم همواره با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی قرین بوده است که با توکل به خداوند متعال و استعانت از انفاس قدسی حضرت ولیعصر(عج)، در ایجاد امنیت و آسایش شهروندان تلاش فراوان کرده و جان خود را در ایجاد احساس امنیت مردم، نثار می کنند.

اینان نمونه بارز مجاهدان فی سبیل الله هستند که با بزرگمردی، خواب و آرامش را از خود سلب کرده و در بی نشانی جان بر کف نهاده به پیروی از وجدان بیدارشان، مخلصانه و بی اعتنا به رنگ و لعاب دنیا فداکاری کرده و آرامش را برای مردمانشان به ارمغان می آروند.

اینجانب، هفته فراجا را که یادآور اراده و عمل مجاهدانه سبزپوشان انتظامی است، گرامی داشته و از تلاش و کوشش بی شائبه شما همکاران انتظامی در ایجاد آرامش و امنیت شهروندان در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تقدیر و تشکر می‌کنم و از درگاه خداوند بزرگ، توفیق خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلانی ایران در پرتو توجهات حضرت صاحب الامر امام زمان (عج) و تحت ولایت و هدایت  مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... امام خامنه ای (مدظله العالی) را آرزومندم.

و من الله توفیق

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه