English

حضور فعال تفارس در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تأمین مالی پایدار

هم‌زمان با برگزاری نمایشگاه تخصصی شهر پایدار با حضور جمعی از مسئولین کشور، دکتر علی آقا محمدی عضو حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام در غرفه گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس حضور یافت.

حضور فعال تفارس در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تأمین مالی پایدار
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از روابط‌عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، عصر سه‌شنبه ۱۷ مهرماه ۱۴۰۳، نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار و همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تأمین مالی پایدار با حضور شرکت تأمین سرمایه خلیج‌فارس در جزیره کیش آغاز به کارکرد.

هم‌زمان با آیین آغاز به کار این نمایشگاه، دکتر علی آقا محمدی عضو حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در غرفه گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس با تقدیر از عملکرد گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس در جریان آخرین دستاوردهای شرکت تأمین سرمایه و برنامه‌های آتی این شرکت قرار گرفت.

در این نمایشگاه که به‌عنوان گردهمایی مشترک سازمان‌های دولتی و خصوصی از آن یاد می‌شود، بناست انتشار انواع اوراق، تبادل مطالبات به منابع نقد، ظرفیت صندوق‌های سرمایه‌گذاری، تأمین مالی جمعی و تأمین مالی بورسی پروژه‌ها بررسی شود.

گفتنی است هم‌زمان با نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار، اجلاس و همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تأمین مالی پایدار در روزهای ۱۸ و ۱۹ مهرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۵ در مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه