English

نماینده مردم ایلام درمجلس شورای اسلامی:

مدیران در مقابل رسانه‌های منتقد، گارد تهاجمی نگیرند

نماینده مردم ایلام،سیروان، چرداول،هلیلان،ایوان، مهران و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی به حواشی و نگرانی های پیش آمده پیرامون مرگ نوزاد آبدانانی، ضمن ابراز تاسف و همدردی با خانواده اش، از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی خواست با رعایت اخلاق و انصاف این مسئله را مدیریت نموده و از طولانی شدن فرآیند رسیدگی که به صلاح استان، کادر زحمتکش و پرتلاش درمان و پزشکان نیک نام ایلامی نمی باشد، جلوگیری کنند.

مدیران در مقابل رسانه‌های منتقد، گارد تهاجمی نگیرند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام،علی اکبر بسطامی افزود: مسئولین در مقابل مطالبه‌گری رسانه‌ها که مصداق امر به معروف و نهی از منکر می باشد، گارد تهاجمی نگیرند و با سعه صدر برخورد کنند و بهتراست مدیران و رسانه‌ها سوءتفاهمات احتمالی را در فضای دوستانه حل و فصل کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: بدون تردید رسانه ها نقش مهمی در فرآیند توسعه به عهده دارند و بایستی  شرایط به نحوی رقم بخورد که نمایندگان افکار عمومی بدون لکنت زبان نقش پل ارتباطی بین مردم و مسئولین را به درستی ایفا نمایند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به نقش اثر بخش خبرنگاران اشاره و خاطر نشان کرد:  انتظار داریم فعالان رسانه‌ای نیز همانند همیشه با دلسوزی و هوشیاری، شرایط استان و کشور را درک نموده و در کنار انجام رسالت خطیر مطالبه‌گری و نقد کاستی ها و کمبودها، از انتشار اخبار مایوس کننده،حاشیه ساز و شائبه برانگیز  پرهیز نمایند.

 وی با بیان اینکه در مقطع کنونی فضای عمومی جامعه ما بیش از هر دوره دیگری به امیدآفرینی نیازمند است،خاطرنشان کرد: یقین داریم اهداف همه مسئولین نظام و فعالان رسانه‌ای در یک جهت بوده و هیچیگاه مخالف، مقابل و متضاد هم نیستند بنابراین لازم است به نحوی عمل شود که خروجی تصمیمات و اقدامات به نفع مردم و در جهت بهبود وضعیت جامعه باشد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه