English

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام:

آشوبهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نشان از واقعیت بدون پوشش لیبرال دموکراسی غرب است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه آشوبهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نشان از واقعیت بدون پوشش لیبرال دموکراسی غرب است،گفت: موشکهای بالستیک پرسرعت و نقطه زن نماد قدرت نظامی کشور جمهوری‌اسلامی است.

آشوبهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نشان از واقعیت بدون پوشش لیبرال دموکراسی غرب است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حجت الاسلام الله نورکریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در آئین عبادی سیاسی نماز ظهر جمعه امروز به آشوبهای اخیر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اشاره کرد و افزود: با حضور بیش از ۲۵ هزار پلیس در واشنگتن برای ایجاد امنیت، این شهر تبدیل به یک پادگان نظامی شده است و این آشوبها نشان از واقعیت بدون پوشش لیبرال دموکراسی غرب است.

امام جمعه ایلام به اختلافات احزاب سیاسی در آمریکا اشاره و اظهار داشت: آمریکا چنان در منجلاب فرو رفته که ترامپ در مراسم معارفه رئیس جمهور جدید این کشور شرکت نمی کند و عقلای آمریکا هم نتوانستند او را متقاعد کنند و این همان اضمحلال قدرت آمریکا است که همچون کوه یخی در حال آب شدن است.

حجت الاسلام دکتر کریمی تبار با تشریح بحران لیبی و سقوط دیکتاتوری قذافی اظهار داشت: قذافی بعد از سقوط صدام مرعوب قدرت آمریکا شد و این کشور تحت فشارهای آمریکا خلع سلاح دفاعی، هسته‌ای، اتمی، موشکی و در آخر از قدرت برکنار شد و نتیجه اقدامات قذافی تاکنون ایجاد ناامنی، قتل عام، پسرفت اقتصادی و مشکلات عدیده معیشتی و هرج و مرج کامل توسط گروهکهای مسلح در این کشور بوده است.

وی تصریح کرد: ما در جمهوری اسلامی با مدیریت صحیح ولایت فقیه و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) روبرو هستیم، که با تدبیر در برابر تهدیدها مقاومت انتخاب شد، و نتیجه آن نیز تاکنون پابرجایی نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.

امام جمعه ایلام با تاکید بر توان نظامی کشور افزود: در آستانه تحول ریاست جمهوری آمریکا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی قدرت دفاعی کشور را با برگزاری رزمایش پهباد موشکی دریایی و زمینی به نمایش گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: اگر دشمن یک زمان نگاه کج به جمهوری اسلامی ایران داشته باشد حداقل باید دوهزار کیلومتر از کشور ما فاصله داشته باشد، در غیر اینصورت با پهباد و موشک نقطه زن بالستیک که میتواند کشتی دریایی در حال حرکت را مورد هدف و نابودی قرار دهد، مواجه خواهد بود.

امام جمعه ایلام در پایان تاکید کرد: اگر کارشکنی نااهلان، نامحرمان و نیروهای نفوذی درون کشور نبود، طبیعتا در عرصه های مختلف همچون صنعت دفاعی پیشرفت بیشتری می کردیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه