English

محمد کریمیان:

دو فوتی و ۱۹۶ مورد جدید مبتلا به کرونا ویروس در ایلام

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: طی 24 ساعت گذشته 196 مورد جدید مبتلا به کرونا ویروس در نقاط مختلف شهری و روستایی استان شناسایی شده و متاسفانه نیز دو مورد فوتی گزارش شده است.

دو فوتی و 196 مورد جدید مبتلا به کرونا ویروس در ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام ، دکتر محمد کریمیان از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان به تعداد 35 هزارو 903 نفر خبر داد و افزود:طی 24 ساعت گذشته تعداد 196 مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است.

وی اظهار داشت: متاسفانه در 24 ساعت گذشته 2 مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان داشتیم و مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه 748 نفر می باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام خاطرنشان کرد: دو مورد فوتی امروز شامل یک مورد در شهرستان سیروان و یک مورد در دهلران بوده است

ایثار و تلاش کارشناسان پیشگیری و مبارزه با بیماری ها بیش از پیش به چشم می آید

‍ معاون بهداشتی دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت استان ایلام گفت:در این روزهایی که کشور درگیر مبارزه با بیماری کووید 19 است ایثار و تلاش کارشناسان پیشگیری و مبارزه با بیماری ها بیش از پیش به چشم می آید و ما شاهد از خود گذشتگی این عزیزان در راستای پیشگیری از همه‌گیری بیماری کووید19 و انجام مطلوب فعالیت های تخصصی آنان در حوزه های غربالگری، شناسایی بیماران، پیگیری وضعیت افراد دارای بیماری زمینه ای، قرنطینه و در نهایت انجام کار بسیار حائز اهمیت و سنگین واکسیناسیون کرونا هستیم.

دکتر جمیل صادقی فر به مناسبت روز پیشگیری و مبارزه با بیماری ها افزود: بی شک تلاش صادقانه،عشق ورزی به انسان‌ها و بهره مندی از علم و مهارت از سرمایه‌های ارزشمند کارشناسان مبارزه با بیماری ها است.

وی اظهار داشت: این روزها به کرات شاهد صحنه‌های بی‌نظیری از تلاش خستگی‌ناپذیر این عزیزان هستیم و با اعتقادی راسخ می‌توان گفت همکاران پرتلاشمان در گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری ها، فرهنگی نو سرشار از لطف و ایثاردرعرصه خدمتگزاری برای مردم شریف استان ایلام آفریدند.

وی ادامه داد: اینجانب این روز را به یکایک همکاران عزیزم درعرصه مبارزه با بیماری ها تبریک عرض می کنم و امیدوارم همواره در راستای پیشگیری از ابتلا به بیماری ها ثابت قدم بوده و در صحت و سلامتی باشند.

10 اردیبهشت روز پیشگیری

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه