English

حجت الاسلام کریمی تبار:

دولت آینده بر اساس شایسته سالاری کارگزاران را انتخاب کند

نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه ایلام گفت:از دولت آینده انتظار داریم بر اساس شایسته سالاری کارگزاران را انتخاب کند و کسانی که در انتخابات برای نامزد خاصی تلاش کرده اند، دنبال سهم خواهی نباشند.

دولت آینده بر اساس شایسته سالاری کارگزاران را انتخاب کند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حجت الاسلام الله نور کریمی تبارنماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه ایلام در خطبه های نماز جمعه امروز شهر ایلام ، افزود:از دولت آینده انتظار داریم که بر اساس شایسته سالاری کارگزاران را انتخاب کند و کسی که در این ایام انتخابات برای جذب آرا برای گزینه یا نامزد خاصی تلاش کرده است، دنبال سهم‌خواهی نباشد، نباید افرادی که تبلیغ یا احزابی که مبلغ بودند به دنبال سهم خود و حزبشان باشند.

وی اظهار داشت:آنچه مد نظر می باشد، شایسته‌سالاری است و با این نگاه از رئیس جمهور منتخب انتظار داریم نگاهی به استان ولایتمدار ایلام داشته باشد، چرا که در جریان انقلاب تاکنون و در دفاع مقدس و انتخاباتی که در طول سال‌های گذشته برگزار شده با مشارکت حداکثری خود برگ زرینی به افتخارات خود افزودند.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه در بین مردم ایلام نخبه ها و جوانان متخصص و متعهدی  داریم، اینها مدنظر قرار بگیرند و متناسب با شایستگی و توانمندی که دارند در مشاغل دولتی به کار گرفته شود،تصریح کرد:از مسئولین ادارات و کارکنان دولت درخواست داریم که در این شرایط که پایان عمر دولت فعلی است خدای ناخواسته موجب نشود که کم کاری کنند،چرا که ما در جنگ اقتصادی هستیم و باید به مردم خدمت کرد، تلاش کنیم که قدردان این مردم خوب باشیم.

 نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه ایلام گفت با اشاره به اینکه طبق نتیجه شورای نظارت بر انتخابات شورا، متاسفانه خرید و فروش رای انجام گرفته است،گفت:از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به خاطر دقت و مسئولیتی که در بررسی انتخابات شوراها داشتند، تشکر می کنم.

حجت الاسلام کریمی تبار افزود:شورای نظارت بر انتخابات شهر و روستا در استان به این نتیجه رسیدند که متاسفانه خرید و فروش آرا انجام گرفته است، کسانی که مستندات و مدارکی دارند به شورای نظارت تحویل بدهند و جا دارد از دقت و مسئولیتی که نمایندگان محترم شورای اسلامی نسبت به این امر مهم انجام دادند، تشکر کنم و و انتظار مردم این است که بررسی درست و کارشناسی از کاری که انجام گرفته به عمل بیاد و اقدام قانونی و انقلابی به عمل آورند.

وی به صرفه جویی در مصرف آب و برق در استان اشاره و اظهار داشت:برای مدیریت انرژی، بخصوص آب و برق باید دقت کرد، از مردم خوبمان می خواهم که نهایت صرفه‌جویی را داشته باشند و مسئولین برق هم باید تلاش کنند که خاموشی ها به حداقل برسد و با اطلاع قبلی باشد که مردم بیش از این متضرر نشوند.

امام جمعه ایلام  به وضعیت قرمز 4 شهر استان از لحاظ شیوع بیماری منحوس کرونا اشاره و تصریح کرد:با توجه به اینکه وضعیت استان ما از نظر کرونا نامطلوب و قرمز است، رعایت دستورالعمل کرونا از ضروریات است، به خودمان رحم کنیم، به برادرانمان، به فرزندانمان، به همسایه هامان، و به همنوعانمان رحم کنیم و تا جایی که امکان دارد پروتکلها را رعایت کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه