English

حجت الاسلام کریمی تبار:

تقدیم ۴۲ شهید والامقام بیشه دراز، سند ولایت مداری مردم این دیار است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه روستای بیشه دراز شهرستان دهلران یکی از روستاهای مهم کشور است که در زمان جنگ و حتی بعد از جنگ همواره دغدغه نظام و انقلاب را دارند و گفت: تقدیم 42 شهید والا مقام به انقلاب و نظام،سند ولایت مداری مردم این دیار است.

تقدیم 42 شهید والامقام بیشه دراز، سند ولایت مداری مردم این دیار است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام،حجت الاسلام الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در یادواره گرامیداشت بمباران شهدای لشکر  21 حمزه سیدالشهدا (ع) ارتش و 42 شهید روستای بیشه دراز شهرستان مرزی دهلران،افزود:امروز جمهوری اسلامی قدرت برتر منطقه است و دشمن توان تهاجم را ندارد و چنانچه خطا و اشتباهی از دشمن سر دهد مردم ما با استقامت بیشتر در مقابلش می ایستند و آنها را مغلوب و به درک واصل خواهند کرد.

وی مقاومت و ایثار مردم بیشه دراز مثال زدنی است چرا که در زمان جنگ ذره‌ای عقب نشینی نکردند و از آرمان‌های انقلاب دفاع کردند که این خود یک افتخار بزرگ برای مردم این روستا است و برای همیشه در تاریخ ماندگار است و امروز همه قدر دان این رشادت هستند.

وی با بیان اینکه امروز به برکت خون شهدا، نظام جمهوری اسلامی به اقتدار رسیده و این اقتدار محصول رشادت های جوانانی است که آرامش خود را دادند تا نظام و انقلاب حفظ شود،اظهار داشت:امروز اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی محصول رشادت و جانفشانی جوانانی است که آرامش خود را فدای بقای نظام کردند.

امام جمعه ایلام به گسترش قدرت انقلاب اسلامی در جهان و هراس دشمنان از عظمت و بزرگی ملت ایران اشاره و تصریح کرد: فشار و تحریم از راهبردهای دشمن برای در تنگا قراردادن و از بین بردن نظام است که در این توطئه نیز ناکام مانده اند وامروزه  به برکت خون شهدا، انقلاب اسلامی به عنوان شجره طیبه آنچنان ریشه گسترانیده که شاخ برگ‌های آن در جهان هستی خود نمایی می‌کند.

حجت الاسلام کریمی تبار، پدافند هوایی را یکی از مؤلفه‌های قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: ما با موشک تولید داخلی پیشرفته‌ترین پهباد آمریکا را ساقط کردیم.

وی به سکوت پهباد ساقط شده آمریکا توسط پدافند هوایی کشور اشاره کرد و افزود:رئیس جمهور آمریکا ذلیلانه از جمهوری اسلامی به خاطر اینکه پهباد بدون سرنشین را آنها را ساقط کرده و هواپیمای که دارای سرنشین بوده را نزده است با تمام خشوع و خضوع از کشور ما تشکر می‌کند و این همان اقتداری است که امروز جمهوری اسلامی به جهانیان نشان داده است.

امام جمعه ایلام به توطئه‌ها و نقشه‌های استکبار جهانی در ضربه به ملت ایران اشاره و خاطرنشان کرد:توطئه های دشمنان علیه ملت و نظام ما همچنان ادامه دارد اما ملت ایران به برکت خون شهدا و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب همه توطئه های و نقشه های شوم دشمنان را تا کنون خنثی کرده و این روند ادامه دارد.

حجت الاسلام کریمی تبار به حماسه آفرینی مردم شهرستان دهلران در انتخابات 28 خردادماه سال جاری اشاره کرد و افزود: این مردم ولایت مدار و انقلابی نشان دادند که علی رغم سختی و گلایه ها برای سربلندی نظام ولبیک به فرمان رهبری و تداوم انقلاب پای صندوق آمدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه