English

سردار شاکرمی تاکید کرد:

در برگزاری کنگره شهدای ایلام از ایده‌های مردمی استقبال می شود

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با اشاره به اینکه در برگزاری کنگره شهدای استان ایلام ازایده‌های مردمی استقبال می شود،گفت: از ایده ها و نظرات فرهنگی هنرمندان و صاحبان اندیشه بویژه مفاخر فرهنگی استان در برگزاری کنگره استفاده خواهیم کرد.

در برگزاری کنگره شهدای ایلام از ایده‌های مردمی استقبال می شود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام،سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در حاشیه برگزاری کارگاه تخصصی مدیران کمیته های ستاد برگزاری کنگره سرداران و سه هزار شهید استان ایلام،افزود: با فراخوانی که دبیرخانه ستاد برگزاری کنگره خواهد داد، از ایده ها و نظرات فرهنگی هنرمندان و صاحبان اندیشه بویژه مفاخر فرهنگی استان در برگزاری کنگره استفاده خواهیم کرد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام اظهار داشت:از همه مردم عزیز بخصوص هنرمندان و نخبگان فرهنگی تقاضا داریم نظرات و ایده‌های خود را به دبیرخانه کنگره ارسال کنند تا با کمک ادارات و کمیته های مربوطه زمینه اجرای آنها فراهم شود.

سردار شاکرمی تصریح کرد:به منظور بهره گیری از تجربیات هنرمندان و چهره‌های فرهنگی و هنری، امروز از چند تن از مفاخر کشوری دعوت کردیم تا در طی یک کارگاه تخصصی مدیران و جانشین های ستاد کنگره با تجربیات آنها آشنا شوند.

وی ادامه داد:در آستانه برگزاری اجلاسیه کنگره، یک دهه فرهنگی را تعریف خواهیم کرد تا در طی آن صدها برنامه فرهنگی را با عطر و بوی دفاع مقدس و شهدای عزیز در محلات، معابر، پارک ها و فضاهای شهری و روستایی اجرایی کنیم.

سردار شاکرمی خاطرنشان کرد:در طی این دهه، تئاتر خیابانی مبتنی بر سناریوهای دفاع مقدس و سوژه های ناب و حوادث کمتر دیده شده که در تاریخ جنگ تحمیلی در ایلام اتفاق افتاده تهیه خواهد شد و در آستانه برگزاری کنگره در خیابان ها، میادین و فضاهای عمومی به مرحله اجرا در خواهد آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه