English

قنبر موسی نژاد:

ذبح یک هزارو ۳۰۰ راس دام قربانی برای توزیع دربین نیازمندان ایلامی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام ازمیزان مشارکت خیرین و نیکوکاران درعید سعید قربان تقدیر و قدردانی کرد و گفت:تعداد دام‌های قربانی اهدایی مردم نیکوکار این استان از روز گذشته تا امروز افزایش یافته و تاکنون بیش ازیکهزار و 300 رأس ذبح و تحویل نیازمندان در سطح استان شده است.

ذبح یک هزارو 300 راس دام قربانی برای توزیع دربین نیازمندان ایلامی

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام افزود:این تعداد دام که ویژه عید قربان بوده اند پس از ذبح و بسته بندی در بین خانواده های نیازمند این استان توزیع شده اند.

وی با بیان اینکه دریافت نذورات و قربانی مردم نیکوکار استان تا روز عید غدیر ادامه دارد،اظهار داشت: کمیته امداد استان آمادگی دارد این نذورات را در سریع  ترین زمان ممکن پس ازذبح و بسته بندی در اختیار نیازمندان قرار دهد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام تصریح کرد:در این مدت علاوه بر دام های قربانی نذورات دیگری از جمله مواد خوراکی و سبدهای غذایی نیز دریافت شده است.

موسی نژاد از مردم نیکوکار استان در زمینه توجه بیشتر به نیازمندان و کمک به آنها قدردانی و خاطرنشان کرد: انتظار می رود کماکان شاهد مشارکت هم استانی های عزیز در دستگیری از نیازمندان این استان باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه