English

سرهنگ کهزادی :

بازگشایی دائمی آموزشگاههای رانندگی در ایلام

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از بازگشایی دائمی و فعالیت مجدد آموزشگاههای رانندگی در سطح استان پس دو هفته تعطیلی از شنبه 16 مردادماه سال جاری خبرداد .

بازگشایی دائمی آموزشگاههای رانندگی در ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام،سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام افزود : آموزشگاه های رانندگی جزء مشاغل هفتگانه شامل ممنوعیت فعالیت در بند "ج" مصوبات هفتاد و ششمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا نمی باشند،از روز شنبه 16 مرداد فعالیت دائمی آنها در تمامی وضعیت های قرمز، نارنجی، زرد و آبی با رعایت کامل و دقیق پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک توسط کلیه کارکنان و هنرجویان بلامانع است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان تصریح کرد: به منظور جلوگیری از تجمع و پیشگیری از ویروس کرونا، کلاس های آموزش نظری با حضور حداکثر 10نفر با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

سرهنگ کهزادی با بیان اینکه آزمون های نظری و عملی گواهینامه رانندگی نیز از همین تاریخ مجددا از سرگرفته می شود،تصریح کرد:هنرجویان می بایست ضمن رعایت دقیق کلیه پروتکل های بهداشتی در محل آموزشگاه حتما وسایل حفاظت شخصی از قبیل نوشت افزار و خودکار را به همراه داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه