English

سرهنگ کهزادی:

محدودیت تردد بین استانی همزمان با موج جدید کرونا در ایلام اجرا می شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از ممنوعیت تردد بین استانی خودروهای شخصی از ساعت 12 مردادماه سال جاری خبر داد و گفت: تردد خودروهای شخصی غیربومی در سطح استان ممنوع است و با رانندگان متخلف برخورد می شود.

محدودیت تردد بین استانی همزمان با موج جدید کرونا  در ایلام اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام،سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام افزود :براساس تصمیم جدید ستاد ملی مقابله با کرونا هرگونه تردد بین استانی خودروهای شخصی از ساعت 12 روز یک شنبه 25 مرداد ماه تا ساعت 24 روز جمعه 5 شهریورماه سال جاری ممنوع  می باشد .

وی اظهار داشت:براین اساس محدودیت های ترافیکی در مبادی ورودی و خروجی استان اعمال و از ورود خودروهای غیربومی به داخل و خروج خودروهای بومی به بیرون از استان جلوگیری به عمل می آید.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام تصریح کرد::خودروهای غیربومی 48 ساعت فرصت دارند از مناطق با وضعیت قرمز و نارنجی استان خارج شوند درغیراینصورت مشمول جریمه یک میلیون در شهرهای قرمز و 500 هزار تومان در شهرهای نارنجی می شوند.

سرهنگ کهزادی بابیان اینکه کلیه مجوزهای صادره از سوی فرمانداری ها لغو می باشد،خاطرنشان کرد: به فرمانداری ها تاکید شده است به استثنای موارد ضروری از صدور مجوز تردد برای انجام سفرهای بین استانی دراین مدت خودداری کنند.

وی با تاکید براینکه جریمه های صادره کرونای پس از یک ماه دوبرابرخواهد شد،اظهار داشت: محدودیت های ترافیکی شبانه از ساعت 22 شب الی 3 صبح در معابر درونشهری شهرهای استان همچنان همچون گذشته درحال اجراست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه