English

محمد نوذری:

۱۱۴ پروژه در هفته دولت در مناطق مختلف ایلام به بهره برداری می رسد

استاندار ایلام با اشاره به اینکه ۱۱۴ پروژه در هفته دولت در مناطق مختلف ایلام به بهره برداری می رسد، گفت: در مجموع ۱۳۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۳۶ میلیارد تومان بمناسبت هفته دولت در اقصی نقاط استان ایلام کلنگ زنی یا افتتاح می شود.

114 پروژه در هفته دولت در مناطق مختلف ایلام به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمد نوذری استاندار ایلام با بیان اینکه از مجموع این 136 پروژه، 22 پروژه کلنگ زنی و 114 پروژه نیز به بهره برداری می رسد،افزود: این پروژه ها در حوزه های مختلفی همچون راه، جاده، بهداشت و درمان و سایر بخش ها هستند که در هفته دولت امسال افتتاح و یا کلنگ زنی می شوند.

وی با اشاره به اینکه با افتتاح و بهره برداری از این پروژه ها برای بیش از 650 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغالزایی می شود، اظهار داشت:پروژه های هفته دولت در ایلام بصورت متمرکز و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با حضور معاونین استاندار افتتاح و یا کلنگ زنی می‌ شوند.

استاندار ایلام با بیان اینکه ارائه گزارش عملکردی اقدامات انجام شده موجب ایجاد وحدت بین مردم و دولت می‌ شود و از سوی دیگر فضای همدلی در کشور ایجاد می شود، تصریح کرد:مهم ترین ویژگی هفته دولت ارائه گزارش عملکردی خدمات نظام و دولت به مردم است و باید اقدامات انجام شده در تمامی حوزه ها توسط مدیران به اطلاع مردم برسد.

نوذری با بیان اینکه مکتبی بودن و ساده زیستی 2 راز ماندگاری دولت وقت شهید رجایی در سال 1360 بود،خاطرنشان کرد: در 8 شهریور سال 1360 در دفتر ریاست جمهوری به دلیل انفجار، نخست وزیر وقت محمد جواد باهنر و محمدعلی رجایی رئیس جمهوری منتخب به شهادت رسیدند اما با وجود اینکه  دو ماه از دوره کاری آن دولت نگذشته بود ولی همان مدت کوتاه بصورت یک الگو برای دولت های جهان شناخته شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه