English

به مناسبت هفته دولت:

۴ روستای ملکشاهی به شبکه گازرسانی متصل شدند

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از گازدارشدن ۴ روستا از توابع شهرستان ملکشاهی به مناسبت هفته دولت خبرداد و گفت: ۴ روستای دهستان شوهان شهرستان ملکشاهی شامل نادرآباد ،( توت،گراب،دول کبود) خوشادول به شبکه گازرسانی متصل شدند.

۴ روستای ملکشاهی به شبکه گازرسانی متصل شدند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، عباس شمس اللهی مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام افزود: با اتصال این روستاها به شبکه گاز بیش از ۲۰۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

وی اظهار داشت: تاکنون سه شهر ارکواز، مهر و دلگشا و ۲۱ روستا از ۲۷ روستای شهرستان ملکشاهی به شبکه گازرسانی متصل شده اند که تلاش می شود سایر روستاها نیز در آینده نزدیک با رفع موانع قانونی گازدار شوند.

شمس اللهی با اشاره به اینکه برای گازرسانی به این روستاها در مجموع حدود ۴۵ کیلومتر خط تغذیه، ۱۲ کیلومتر شبکه پلی اتیلن اجرا و ۱۵۰ انشعاب علمک و نیز  ۲ ایستگاه TBS نصب و راه اندازی شده است افزود: به استثنای هزینه اجرای خط تغذیه، در مجموع بیش از ۱۵ میلیارد ریال برای گازرسانی به این روستاها هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان از فرماندارسابق و مدیر راهداری شهرستان ملکشاهی برای رفع معارضین و تسریع در اجرای پروژه تشکر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه