English

سرهنگ علی‌احمد شاوردی:

رانندگان متخلف از دید پلیس پنهان نیستند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: رانندگان متخلف بدانند که از دید پلیس پنهان نیستند و باید منتظر برخوردهای متناسب با رفتارهای پرخطرشان باشند.

رانندگان متخلف از دید پلیس پنهان نیستند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سرهنگ علی احمد شاوردی گفت: پلیس با رانندگانی که در ارکان اصلی خودرو تغییراتی به وجود آورده و قانون را نادیده گرفته، و حادثه ساز هستند برخورد قاطع و جدی دارد و به هیچ عنوان از کوچکترین خطایی گذشت نخواهد کرد.

رئیس‌پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام افزود: تکلیف قانونی ما مشخص است، هر خودرویی به هر شکل و به هر بهانه تخلفی داشته باشد، می بایستی با متخلف برخورد کنیم، شرایط این دسته از خودروها بحث سرعت های غیرمجاز است، که سرعت غیرمجاز از مصادیق اصلی تخلفات حادثه ساز است و به آن نمره منفی تعلق میگیرد و در سوابق رانندگان نیز ثبت میگردد . 

سرهنگ شاوردی با هشدار به رانندگان متخلف خاطرنشان کرد: متاسفانه شاهد هستیم در بیشتر تصادفات این قبیل خودروها به دیگران آسیب رسانده اند و این موضوع مطالبه جامعه است که باید بتوانیم شرایط ایمن و آرامی را برای همه کسانی که در خیابانها و جاده ها تردد می‌کنند، ایجاد کنیم.

پلیس راهنمایی و رانندگی برابر ضوابط و مقررات و به منظور نظم بخشی به وضعیت ترافیک استان و جلو گیری از هرگونه هنجار شنکنی و بی نظمی ترافیکی، طرح بر خورد با خودروهای ، تغییر وضعیت ، نقص فنی و شوتی را بصورت ویژه در دستور کار قرار داده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه