English

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام خبر داد؛

برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات محلی به مناسبت هفته صنایع‌دستی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام گفت: نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات محلی به مناسبت هفته صنایع‌دستی از ۲۲ تا ۲۶ خرداد فعال است.

برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات محلی به مناسبت هفته صنایع‌دستی

فرزاد شریفی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج ایلام با اشاره به برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در قلعه والی شهر ایلام اظهار داشت: هدف از برگزاری این نمایشگاه تولید و ترویج صنایع دستی است که خوشبختانه مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: ۳۳ رشته صنایع دستی در استان فعال است و ۹ هزار صنعتگر در رشته‌های مختلف در استان فعالیت دارند.

شریفی با بیان اینکه تلاش شده در مناسبت‌های مختلف از جمله ایام نوروز، اربعین و... نمایشگاه‌های صنایع دستی در مناطق مختلف استان برگزار شود اضافه کرد: علاوه بر نمایشگاه های استانی، نمایشگاه های بین المللی نیز جهت معرفی و فروش صنایع دستی استان ایلام برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی صنعت‌گران ایلامی ایجاد بازارچه صنایع دستی به‌خصوص در مرز مهران و دهلران که در تلاشیم این مهم با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی محقق شود.

شریفی اضافه کرد: از شهردار ایلام تقاضا داریم نسبت به ایجاد بازارچه دائمی صنایع دستی در ایلام همکاری نماید تا شاهد رشد و رونق این صنعت باشیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام در پایان گفت: نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات محلی به مدت پنج روز از ۲۲ لغایت ۲۶ خردادماه ۱۴۰۲ در محل قلعه والی شهر از ساعت ۱۶ الی ۲۱ شب، برای خرید و بازدید علاقه‌مندان دایر است.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه