English

توقیف کامیون های حامل مرغ زنده

فرمانده انتظامی استان ایلام از توقیف دو کامیون حامل محموله مرغ زنده قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در شهرستان دهلران خبر داد.

توقیف کامیون های حامل مرغ زنده

 به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار داشت: در تداوم اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مایجتاج ضروری مردم، ماموران انتظامی شهرستان دهلران هنگام گشت زنی در محورهای مواصلاتی به دو دستگاه کامیون حامل مرغ زنده مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از کامیون ها، تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق که فاقد مجوز حمل بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه ۳ متهم دستگیر شدند ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار سلمانی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی این محموله را ۵ میلیارد ریال برآورد کرده‌اندتصریح کرد : مبارزه با قاچاق دام و طیور در دستور کار پلیس قرار دارد و با هرگونه قاچاق برابر قانون برخورد خواهد شد و شهروندان هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ اطلاع دهند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه