English

به کارگیری ۴۰۰ بانوی فرهنگ یار همزمان با اجرای همایش بانوان فرهنگ یار ترافیک در ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام از به کارگیری ۴۰۰ بانوی فرهنگ یار همزمان با اجرای همایش بانوان فرهنگ یار ترافیک در ایلام خبر داد.

به کارگیری ۴۰۰ بانوی فرهنگ یار همزمان با اجرای همایش بانوان فرهنگ یار ترافیک در ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام در دومین همایش بانوان فرهنگ یار ترافیک که با حضور ۴۰۰ نفر از بانوان فرهنگ یار، استاندار ایلام، نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان استانی در سالن همایش‌های هتل زاگرس ایلام برگزار شد، در این باره گفت: این همایش با هدف ارتقاء فرهنگ ترافیک و کاهش خسارت و تلفات ناشی از تصادفات در سطح استان به مرحله اجراء گذاشته شده است.

وی اضافه کرد: پلیس پس از آنکه توانست در استفاده از ظرفیت کودکان و نوجوانان به عنوان همیار پلیس موفق ظاهر شود به این نتیجه رسید که می‌تواند از ظرفیت بانوان در ارتقاء فرهنگ نظم و انضباط ترافیکی در جامعه نیز استفاده کند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در اجرای این همایش تعداد ۴۰۰ نفر از بانوان در مجموعه ادارات و ارگان‌ها، آموزش و پرورش اعم از مدیران مدارس را به کارگیری کند، گفت: بانوان شرکت کننده در این همایش به عنوان سفیران مجموعه انتظامی و پلیس راهور در زمینه آموزش و مشارکت همگانی در مقوله ترویج فرهنگ نظم و انضباط ترافیکی با پلیس همکاری می‌کنند.

سردار سلمانی با ابراز امیدواری از نتایج مثبت اجرای این طرح ،گفت: در صددیم تا برابر برنامه های ۵ ساله در دولت ،میزان تلفات و خسارات ناشی از تصادفات را به میزان ۶۰ درصد کاهش دهیم.

این مسئول انتظامی ارتقاء فرهنگ ترافیک و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را از اهداف این همایش خواند و تصریح کرد: سه عامل جاده، انسان ، وسیله نقلیه از عوامل اصلی این تصادفات هستند و به واسطه نقش تاثیرگذار بانوان این سرزمین ، همایش بانوان فرهنگ یار ترافیک با تاکید بر ارائه آموزش‌های همگانی به جامعه را اجرایی کردیم.

وی در پایان با قدردانی از تمامی مسئولان دلسوز استانی به جهت شرکت در این همایش، گفت: خوشبختانه با حمایت این عزیزان و به برکت حضور زائران حسینی در استان و از طرفی اصلاح زیرساخت‌های جاده ای شاهد کاهش تلفات و تصادفات جاده ای بوده ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه