English

زیرساخت‌ها برای برگزاری باشکوه کنگره اربعین در مرز مهران فراهم شده است

وزیر کشور با بیان اینکه برای تامین آب شرب زوار در اربعین تدابیر لازم اندیشیده شده گفت: زیرساخت‌ها و امکانات لازم برای برگزاری باشکوه کنگره اربعین در مرز مهران فراهم شده است.

زیرساخت‌ها برای برگزاری باشکوه کنگره اربعین در مرز مهران فراهم شده است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، احمد وحیدی وزیر کشور  در نشست مشترک وزرای کشور ایران و عراق در مرز بین المللی مهران اظهار داشت: سال گذشته کارهای ارزشمندی در حوزه اربعین انجام شد.

وی در ادامه افزود: ایام عاشورا و تاسوعا در کمال امنیت زوار برگشتند و به خاطر خدمات دهی به زوار از وزیر کشور عراق قدردانی می کنم.

وحیدی با اشاره ضرورت خدمات رسانی به زوار در پایانه مرزی مهران، گفت: برای تامین آب شرب زوار تدابیر لازم اندیشیده شده است.

وزیر کشور در خصوص خدمات نیروهای امدادی هلال احمر در اربعین بیان داشت: با مدیریت استاندار ایلام بعنوان فرمانده عملیات اربعین استان ایلام، مواکب و نیروهای هلال احمر در فواصل تعیین شده استقرار خواهند یافت.

وی تاکید کرد: ایجاد قرارگاه مشترک با هماهنگی استانداران ایلام و واسط پیگیری شود.  

وحیدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ساخت مجتمع‌های رفاهی، نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی در استان ایلام، خاطرنشان کرد: زیرساخت‌ها و امکانات خوبی برای برگزاری باشکوه اربعین در مرز مهران فراهم شده است 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه