English

سرعت تکمیل پروژه های زیرساختی در مسیر اربعین مطلوب است

سرپرست شهرداری ایلام گفت: سرعت تکمیل پروژه های زیرساختی در مسیر اربعین مطلوب است.

سرعت تکمیل پروژه های زیرساختی در مسیر اربعین مطلوب است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، افشین مظفری  شهردار ایلام  گفت: خوشبختانه در مدیریت آنچه در اربعین به شهرداری واگذار گردیده سرعت عمل داشته ایم و تمام پروژه ها و یا وظایفی که بر عهده شهرداری ایلام گذاشته شده است به نحو احسن در بازه زمانی مشخص تکمیل و یا در آستانه بهره برداری قرار دارند.

مظفری اظهار داشت: امسال برای اولین بار است که حوزه اختیارات شهرداری ایلام در اربعین علاوه بر گستره ژئوپولتیکی خود، از مرکز استان تا مرز مهران و در طول مسیر آن تعریف شده است که این وظیفه ما را دو چندان مهم کرده که خوشبختانه با تلاش شبانه روزی و فعال کردن تیم های اجرایی و نظارتی توانستیم پروژه های زیرساختی و رفاهی از جمله بیش از 100 چشمه سرویس بهداشتی و همچنین تسهیل در امورات مربوط به حمل و نقل و بار و مسافر را تکمیل و یا سرعت بخشیم.

سرپرست شهرداری ایلام تصریح کرد: همچنین شهرداری ایلام در حال احداث دو ایستگاه بزرگ صلواتی در مسیرهای رفت و برگشت زائرین اربعین در کمربندی شرقی است که هر کدام متشکل از چندین غرفه با امکانات رفاهی و بهداشتی خواهند بود که عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: کار فضاسازی و نصب پرچم های عزا و پارچه نوشته در طول مسیر در حال انجام و هرچه به ایام اربعین نزدیک و روند تردد زوار افزون می شود، موضوع فضاسازی در طول مسیر متراکم تر و با شتاب بیشتری انجام می گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه