English

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیازمند نوسازی در جذب نخبگان و نیروی جوان است

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام گفت: افزایش تاب آوری اجتماعی، ارائه خدمات مطلوب و ایجاد رضایت مندی در بین مردم با هدف اعتلای انقلاب اسلامی و حاکمیت از سیاست های اصلی سازمان است.

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیازمند نوسازی در جذب نخبگان و نیروی جوان است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، دوست محمدی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام در آیین تکریم و معارفه مدیران قدیم و جدید حراست سازمان مدیریت و برنامه استان، گفت: نظام تشکیلاتی حاکم بر سازمان های استان باعث ایجاد آسیب در شاکله این سازمان شده و این موضوع بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی یادآور شد: ادغام و سپس جداسازی سازمان برنامه بودجه از دولت اثرات و پیامدهای منفی درازمدتی را برجای گذاشت.

دوست محمدی توضیح داد: زمانی که سازمان برنامه و بودجه در دولت ادغام شد تشکیلات اداری و مالی و جذب نیروی انسانی در اختیار استانداری ها قرار گرفت و تمام سیاستگذاری ها در استانداری انجام می گرفت و بنابراین بسیاری از نیروهای توانمند این سازمان در آن مقطع جذب استانداری شدند و نخبگان زیادی هم رفتند و در برخی نیروهای باقیمانده بی انگیزگی ایجاد و جذب نیروی انسانی برای سازمان مدیریت و برنامه ریزی محدود شد.

وی تاکید کرد: اکنون هم روند جذب نیروی انسانی در سازمان مدیریت و برنامه ریزی با سختی و موانعی همراه است و باید نوسازی در ساختار تشکیلاتی این سازمان رخ دهد و نیروهای جدید و جوان جذب شوند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یادآور شد: جذب نیروی انسانی اگر با انقطاع همراه باشد در یک مقطعی با ریزش قابل توجه نیروی انسانی مواجه خواهیم شد و برای جلوگیری از این روند باید از چند رویکرد ازجمله مجوز استخدامی، جذب نیروی های جوان و نخبگان در دستور کار سازمان قرار بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه