English

آغاز ثبت نام نوآموزان متولدین مهر۹۶ از هفته آینده

گردهمایی معاونین آموزشی شهرستان ها و مناطق استان با حضور علی درویشی مدیر کل، فاطمه پاپی و ابوذر بسطامی معاونان آموزش ابتدایی و متوسطه اداره کل استان تشکیل شد.

آغاز ثبت نام نوآموزان متولدین مهر۹۶ از هفته آینده

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، در این نشست که با هدف تشریح سند راهبردی و طرح و برنامه های معاونت آموزش ابتدایی در سال تحصیلی آینده برگزار گردید، علی درویشی مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام  با تسلیت ایام اربعین حسینی به برنامه های دستگاه تعلیم و تربیت برای برپایی موکب های دانش آموزی اشاره کرد و اظهار داشت؛ هدف ما در اجرای برنامه های آموزش و پرورش دانش آموز پایه بودن آن هاست.

وی همچنین با گرامیداشت هفته سوادآموزی عنوان کرد: در مبحث انسداد مبادی بیسوادی کارهای خوبی در سطح استان انجام گرفته است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با توصیه به معاونان و کارشناسان ابتدایی برای قدر دانستن فرصت خدمتگزاری، کار در حوزه آموزش را بسیار حائز اهمیت عنوان کرد و اظهار داشت؛ دانش آموزان و اولیاء آنان مهمترین عقبه ی ما برای تاثیر گذاری در جامعه هستند.

درویشی به بکارگیری نیروی انسانی توانمند در سطح مدارس اشاره و گفت؛ حرکت در راستای اهداف سازمانی مهمترین شرط ادامه ی همکاری مدیران مدارس با دستگاه تعلیم و تربیت است.

وی داشتن احاطه و تسلط به اجرای برنامه های آموزشی و پرورشی و سایر اموری که در سطح آموزشگاه ممکن است روی دهد را با اهمیت دانست .

مسئول دستگاه تعلیم و تربیت استان در قسمت دیگری از صحبت‌های خود پروژه مهر را اصلی ترین برنامه برای بازگشایی مطلوب مدارس دانست و گفت؛ در این پروژه ۳ کلید واژه برنامه ریزی، همگرایی با سایر اعضای آموزشگاه و اثربخشی و کارایی در اجرای برنامه ها وجود دارد که با استفاده از این ۳ نکته، مهر بانشاطی خواهیم داشت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان همچنین به کسب مجوز از وزارت آموزش و پرورش برای ثبت نام دانش آموزان متولدین مهر۹۶ در استان ایلام اشاره کرد و گفت؛ ثبت نام این دانش آموزان برابر دستورالعمل ابلاغی از روز شنبه ۱۸ شهریورماه در سطح مدارس استان آغاز خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه