English

باید به سمت تقویت اعتماد به نفس و تفکر محوری در بین دانش آموزان حرکت کرد

مدیر کل آموزش و پرورش استان در آیین افتتاحیه دوره‌های توانمندسازی نیروهای مدارس غیردولتی گفت: باید به سمت تقویت اعتماد به نفس و تفکر محوری در بین دانش آموزان حرکت کنیم.

باید به سمت تقویت اعتماد به نفس و تفکر محوری در بین دانش آموزان حرکت کرد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، علی درویشی مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام در این مراسم با تقدیر از میزبانی دانشگاه فرهنگیان هدف از برگزاری دوره‌های توانمندسازی را هم افزایی و دانش افزایی برای پیشبرد مسائل آموزشی و پرورشی عنوان کرد.

درویشی با توصیه به نیروهای شاغل در مدارس غیردولتی افزود؛ به گونه ای عمل کنیم تا موجبات تقویت اعتماد به نفس و آرامش درونی در زندگی آنان را فراهم آوریم.

وی همچنین تصریح کرد؛ از جمله ویژگی های معلمان خوب تقویت تفکر محوری در بین دانش آموزان است و به همین دلیل توصیه می شود از ترغیب فراگیران به استفاده از کتاب های حل مسئله اجتناب شود.

سومین نکته مدیر کل آموزش و پرورش استان به معلمان، تاکید بر تاثیر پذیری دانش آموزان از معلمان بود و در همین راستا اظهار داشت؛ با ایفای نقش تربیتی موثر در بین فراگیران باید به رشد شخصیت دانش آموزان کمک کنیم که از مصادیق آن، تقویت مقابله و پرورش روحیه نه گفتن به آسیب های اجتماعی که دانش آموزان در سنین نوجوانی و جوانی در معرض خطر آن ها قرار دارند، است.

شایان ذکر است دوره های توانمند سازی نیروهای شاغل در مدارس غیردولتی استان با شرکت یک هزار و ۳۸۶ نفر در شش دوره پودمانی ۶۰ ساعته به طور متناوب در سه سال تحصیلی در سطح استان برگزار می گردد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه