English

کسب رتبه برتر استانی در سامانه پنجره واحد مدیریت زمین توسط اداره کل محیط زیست ایلام

مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام گفت: براساس ارزیابی عملکرد ادارات در نحوه ارائه خدمات و مدت زمان پاسخگویی در سامانه مدیریت پنجره واحد زمین استان، این اداره کل به جهت رسیدگی منظم و پاسخگویی به موقع استعلامات، حائز رتبه برتر در استان شد.

کسب رتبه برتر استانی در سامانه پنجره واحد مدیریت زمین توسط اداره کل محیط زیست ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، علیرضا محمدی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام اظهار داشت: در دومین جلسه کارگروه سامانه مدیریت پنجره واحد زمین استان در سالجاری که به ریاست معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری ایلام برگزار گردید ضمن بررسی عملکرد دستگاه های مختلف در زمینه پاسخگویی به استعلامات زمین در سامانه مذکور، اداره کل حفاظت محیط زیست ایلام با پاسخگویی به صد در صد استعلامات، بعنوان دستگاه برتر تعیین گردید.

وی افزود: سامانه مدیریت پنجره واحد زمین در راستای پیشگیری از جرایم مرتبط با زمین از قبیل: تصرفات غیر قانونی اراضی ملی، تغییر کاربری و ایجاد بستر الکترونیک جهت پاسخگویی دستگاه های مرتبط ایجاد شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام تصریح کرد: این سازمان با اتصال سامانه جامع محیط زیست به سامانه مدیریت پنجره واحد زمین و ایجاد سطح دسترسی برای ادارات کل حفاظت محیط زیست استان ها و ادارات شهرستانی، زمینه پاسخگویی به استعلامات زمین در این سامانه را فرهم نموده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه