English

برنامه‌ریزی برای تامین ۳۰۰ تن میوه شب عید برای استان ایلام

‍مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام از برنامه‌ریزی برای تامین ۳۰۰ تن میوه شب عید برای استان ایلام خبر داد.

 برنامه‌ریزی برای تامین ۳۰۰ تن میوه شب عید برای استان ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، رضا محمدرحیمی، مدیرکل سازمان صمت استان ایلام در جلسه کارگروه تنظیم بازار که به ریاست استاندار ایلام و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و دیگر مدیران کل دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، درباره تشدید نظارت بر بازار استان گفت: اقلام پر مصرف خوراکی مانند مواد پروتئینی، مرغ و گوشت، میوه و سبزیجات و نانوایی‌ها در صف اول نظارت‌ها قرار دارند و هدف از این نظارت‌ها، کنترل و تعدیل قیمت این محصولات در سطح بازار است.

محمدرحیمی درباره جوجه‌ریزی و تامین گوشت مرغ در استان بیان کرد: با توجه به روند رو به رشد و صعودی جوجه‌ریزی در استان، پیش‌بینی ما آرامش و ثبات بازار در ماه‌های آینده در این حوزه است.

وی با اشاره با اینکه امسال نیز مانند سال گذشته، تعاون روستایی متصدی تهیه و تامین میوه شب عید در استان است، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، امسال حدود ۳۰۰ تن میوه، برای شب عید، وارد این استان خواهد شد.

مدیرکل صمت استان درباره احداث بازارچه میوه و تره‌بار در شهر ایلام، اظهار کرد: با پیگیری و همت شهرداری ایلام و اداره کل مسکن و شهرسازی استان، در روزهای آینده، شاهد برگزاری مناقصه و جذب و ورود سرمایه‌گذار به این پروژه مهم در مرکز استان خواهیم بود.

گفتنی است در این جلسه درباره ذخایر محصولات استراتژیک در استان، وضعیت گوشت قرمز، مرغ و جوجه‌ریزی، میوه شب عید، تشدید کنترل و نظارت بر بازار و احداث بازارچه میوه و تره‌بار بحث و تبادل‌نظر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه