English

تکمیل پروژه‌های عمرانی با هدف توسعه و ارتقای اقدامات تامینی و تربیتی انجام می‌شود

سرپرست زندان‌های استان ایلام در دیدار با بازرس کل استان گفت: تکمیل پروژه‌های عمرانی با هدف توسعه و ارتقای اقدامات تامینی و تربیتی انجام می‌شود.

تکمیل پروژه‌های عمرانی با هدف توسعه و ارتقای اقدامات تامینی و تربیتی انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، اسکندری سرپرست زندان های استان ایلام در دیدار با بازرس کل استان گفت: تکمیل و بهره برداری از پروژه های عمرانی می تواند راه گشای بسیاری از مشکلات باشد و در تقویت فعالیت های اصلاحی و تربیتی نقش ایفا کند.

وی افزود: برخی از ساختمان های نیمه کاره در فاز دوم زندان مرکزی پیشرفت 70درصدی داشتند و برای تکمیل و بهره برداری از آن ها، حمایت و همکاری دستگاه های ذیربط ضروریست.

اسکندری به تحول در زیرساخت ها برای پیشبرد اهداف سازمانی و تفکیک و طبقه بندی کامل زندانیان اشاره ای داشت و عنوان کرد: توجه به نیروی انسانی و اخلاق مداری در حوزه کاری مورد توجه و در دستور کار است.

روشنی نیز در ادامه به حمایت مستمر از خانواده های زندانیان نیازمند تاکید داشت و گفت: برنامه ریزی منسجم برای اصلاح و بازسازگاری اجتماعی زندانیان در خدمات زندانبانی اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و ایجاد شغل و مهارت آموزی در زندان می تواند اصلاح و بازپروری زندانیان را به دنبال داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه