English

یک هزار و ۶۰۰ زوج مددجو ایلام جهیزیه رایگان دریافت کرده اند

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون بیش از یک هزار و ۶۰۰ زوج مددجو و نیازمند این استان جهیزیه رایگان دریافت کرده اند.

 یک هزار و ۶۰۰ زوج مددجو ایلام جهیزیه رایگان دریافت کرده اند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، ناصر مرادی مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در آیین توزیع و ارسال ۱۵۰ سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری به شهرستانهای استان اظهار داشت: از این تعداد سری جهیزیه بیش از یک هزار و ۲۷۰ سری مربوط به سال گذشته و ۳۶۵ سری نیز از ابتدای امسال تاکنون بوده است.

وی افزود: کالاهای جهیزیه اهدایی کمیته امداد به زوجهای مددجو تعداد پنج قلم کالای اساسی یخچال، تلویزیون، لباسشویی، اجاق گاز و جاروبرقی است.

مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: تهیه جهیزیه یکی از خدمات و برنامه های حمایتی مهم این نهاد بوده و تهیه برای زوجهای دم بخت با کمترین زمان پشت نوبت بودن از برنامه های این نهاد است.

مرادی بیان داشت: مشارکت خیرین و مردم نیکوکار در این راستا می تواند راهگشا باشد و لذا از عموم مردم برای مشارکت و همراهی دعوت می نمائیم.

 در این آیین تعداد ۱۵۰ سری جهیزیه هر سری ۵ قلم کالای اساسی به ارزش ۴۵ میلیارد ریال اهدایی مقام معظم رهبری بوده که برای تحویل به زوجهای مددجو به شهرستانهای تابعه استان ارسال شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه