English

شبکه‌های فرعی سامانه گرمسیری نیازمند ۹ هزار میلیارد ریال اعتبار است

رییس سازمان جهاد کشاورزی ایلام گفت: تکمیل شبکه‌های فرعی طرح ملی سامانه گرمسیری استان به ۹ هزار و ۷۱۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

شبکه‌های فرعی سامانه گرمسیری نیازمند ۹ هزار میلیارد ریال اعتبار است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، آذرنوش عموزاده رییس سازمان جهاد کشاورزی ایلام اظهار داشت: تاکنون سه هزار و ۸۱۰ میلیارد ریال برای احداث شبکه‌های فرعی طرح سامانه گرمسیری در استان ایلام هزینه شده است.

وی افزود: تکمیل این سامانه، آب مورد نیاز اراضی کشاورزی شهرستان‌های ایلام، چوار، مهران و دهلران به وسعت ۱۷ هزار و ۵۵۹ هکتار در استان ایلام را تامین می‌کند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام ادامه داد: یک هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیز برای ساماندهی و تکمیل شبکه‌های فرعی تامین آب اراضی همجوار رودخانه‌های شمال و جنوب غرب استان مورد نیاز است.

عموزاده یادآور شد: با تکمیل این سامانه، کار زهکشی، حفر کانال، احداث شبکه‌های آبیاری ۱۳ هزار و ۳۳۵ هکتار از اراضی همجوار رودخانه‌های کنگیر ایوان، میمه و دویرج دهلران ساماندهی می‌شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر از این میزان، کار ساماندهی ۱۲ هزار و ۱۳۵ هکتار انجام شده و یک هزار و ۲۰۰ هکتار آن در دست اقدام است.

رییس سازمان جهادکشاورزی ایلام گفت: برای اجرای این طرح تاکنون ۲ هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال اعتبار به منظور احداث شبکه‌های فرعی هزینه شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه