English

برگزاری جلسه هم اندیشی با هیئت مدیره شرکت تعاون روستایی مهران

جلسه هم اندیشی با هیئت مدیره شرکت تعاون روستایی مهران با حضور مدیر کل تعاون روستایی استان برگزار شد.

برگزاری جلسه هم اندیشی با هیئت مدیره شرکت تعاون روستایی مهران
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، در این جلسه شکری مدیرکل تعاون روستایی استان ایلام در خصوص عملکرد و اهداف شرکت‌های تعاون روستایی به بیان نکاتی پرداخت و گفت: بسیاری از شرکت های تعاون روستایی بنا بر نیازهای جامعه به ویژه در روستاها خود را بروزرسانی کرده اند و امروز این تشکلها در استان، بستر مناسبی برای ایجاد تحولات توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغالزایی می باشند که باید مورد توجه بیشتر قرار گیرند.

این مسئول در ادامه بیان کرد: شرکت اتحادیه تعاونی شهرستان مهران با توجه به پتانسیل و ظرفیتهای که دارد میتواند به جامعه کشاورزان خدمات بیشتری ارائه دهد.

وی افزود: کارگاه ذرت خشک کنی علوفه ای یکی از ظرفیت های این اتحادیه است که می تواند علاوه بر افزایش بازده اقتصادی، نقش موثری در تامین علوفه و نیاز خوراک دامداران استان داشته باشد.

شکری در ادامه به واردات و صادرات پرداخت و بیان خاطرنشان کرد: با توجه به پویایی مرز مهران و بستر های فراهم شده در این منطقه ما میتوانیم به فعالیت های صادرات و واردات بپردازیم که این مهم باعث رونق اقتصادی برای تشکل ها و استان میشود.

وی در پایان افزود: ما با بروز رسانی و استفاده از بستر های موجود خود در شرکت های زیر مجموعه میتوانیم اقتصادی پویا توام با اشتغال را برای روستائیان فراهم کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه