English

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام:

سومین سوگواره شعر «طلوع سرخ» در ایلام برگزار می‌شود

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام از برگزاری سومین دوره استانی و اولین دوره منطقه‌ای سوگواره شعر «طلوع سرخ» در ایلام خبر داد.

سومین سوگواره شعر «طلوع سرخ» در ایلام برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، سمیه حیدری مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام با اعلام این خبر اظهار کرد: سومین دوره استانی و اولین دوره منطقه ای سوگواره شعر «طلوع سرخ» در سطح استان‌های ایلام، خوزستان، کردستان، کرمانشاه، لرستان و همدان برگزار می‌شود.

وی موضوع این سوگواره را سردار سلیمانی، شهدای مدافع حرم و مقاومت غزه و جنایت صهیونیست‌ها اعلام و افزود: علاقمندان می‌توانند اشعار خود را در قالب‌های سنتی شامل  تمام قالب‌های کلاسیک، نو شامل نیمایی، سپید و آزاد ارسال کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی ایلام بخش ویژه این سوگواره را مربوط به زبان‌ها و گویش‌های بومی استان ایلام اعلام و تاکید کرد: علاقمندان می‌توانند آثار را به صورت فایل PDF یا WORD با فونت B Nazanin (سایز ۱۴ ) از طریق پیام‌رسان‌های بله، ایتا به شماره ۰۹۱۸۹۴۲۳۲۰۷ ارسال و یا به صورت چاپ شده به نشانی ایلام، میدان دفاع‌ مقدس، اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام، واحد فرهنگی تحویل دهند و یا به نشانی الکترونیک Cheraghi.ali۱۳۷۰@gmail.com ارسال کنند.

حیدری با تاکید بر اینکه درج مشخصات کامل به همراه اثر شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، نام شهرستان و شماره تماس الزامی است، گفت: آخرین مهلت ارسال آثار ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ است و اختتامیه نیز ۲۵ بهمن برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: بخش‌های شعر سنتی و شعر نو هر کدام  ۳ نفر برگزیده و  ۲ نفر تقدیری و در بخش شعر بومی از هر گویش یک برنده اعلام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه