English

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام:

راه عبور از سختی ها احیاء فرائض امر به معروف و نهی از منکر است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام گفت: تنها راه عبور از سختی ها و حرکت به سوی پیشرفت مادی و سلوک معنوی احیاء فرائض امر به معروف و نهی از منکر است.

راه عبور از سختی ها احیاء فرائض امر به معروف و نهی از منکر است
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، حجت الاسلام والمسلمین حاتمی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر پست بانک استان ایلام با اشاره به اهمیت و ضرورت احیاء و انجام امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه، به فلسفه وجوب فرائض امر به معروف و نهی از منکر پرداخت و گفت: تنها راه عبور از سختی ها و حرکت به سوی پیشرفت مادی و سلوک معنوی را احیاء فرائض فوق عنوان نمود.

این مسئول با اشاره به ضرورت رواج فرائض فوق در بین دستگاه های مختلف و آحاد کارکنان آن رفتار و تکریم در شأن شخص مسلمان مؤمن نسبت به اباب رجوع و همکاران خود را مصداق واقعی رواج معروفات دانسته و نتیجه ی آن را گرایش افراد مختلف با ایده های متعدد نسبت به حاکمیت اسلامی و قدرت حکومت اسلامی دانست.

وی عملکرد مناسب کارکنان دستگاه ها مخصوصاً بانک ها را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: پیگیری، خلاقیت، خیرخواهی، دوراندیشی و راهنمایی صحیح ارباب رجوع سبب اشتغال پایدار، ازدواج مقدس، آرامش روح و روان مردم است و این عمل خداپسندانه بی شک رضایت قلب مقدس امام زمان(عج) را به همراه دارد.

در پایان احکام اعضاء شورای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه فوق به آنها اعطاء گردید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه