English

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام:

بخش MRI بیمارستان رسول اکرم (ص) آبدانان در دهه فجر امسال افتتاح می شود

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: در صورت فراهم شدن شرایط، زیرساخت‌ها و پرسنل درمانی و تخصصی بخش MRI بیمارستان رسول اکرم (ص) آبدانان در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.

بخش MRI بیمارستان رسول اکرم (ص) آبدانان در دهه فجر امسال افتتاح می شود
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، هدایت حیدری‌زاده سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به حجم بالای مراجعات به بخش MRI بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام گفت: این بخش تنها مرکز دولتی در سطح استان است و به همین دلیل میزان مراجعات به این مرکز بالاست و همکاران ما در سه شیفت کاری تلاش می‌کنند نیاز مردم را در این زمینه رفع نمایند و تنها 4 ساعت در طول روز دستگاه استراحت دارد تا کیفیت خود را از دست ندهد.

وی به تلاش‌ها برای جبران کمبود دستگاه MRI در سطح استان اشاره کرد و گفت: دستگاه MRI بیمارستان رازی خریداری شده است و وزارت بهداشت قول داده است به محض ورود اولین دستگاه به کشور آن را به استان ایلام و بیمارستان رازی اختصاص دهد و انشالله بخش MRI بیمارستان رسول اکرم (ص) آبدانان نیز در صورت فراهم شدن شرایط، زیرساخت‌ها و پرسنل درمانی و تخصصی در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد و با راه‌اندازی و جذب نیروهای تخصصی این مرکز می‌تواند بار مراجعات حوزه جنوب به مرکز استان را کاهش دهد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به موافقت اصولی با خریداری سه دستگاه MRI توسط بخش خصوصی، تصریح کرد: موافقت اصولی یک دستگاه MRI را بخش خصوصی گرفته که پیمانکار هزینه آن را پرداخت کرده است و دو دستگاه دیگر نیز در دست اقدام است و انشالله در سال‌های آینده سه دستگاه MRI در بخش خصوصی در سطح استان فعال خواهد شد.

 حیدری‌زاده با اشاره به اصرار مردم برای انجام بی‌مورد MRI، اضافه کرد: MRI یکی از روش‌های تشخیصی است و پزشکان می‌توانند با گرفتن شرح حال و انجام آزمایشات دیگر از جمله رادیولوژی به مشکل بیمار پی‌ببرند و نیاز نیست کل مراجعات به MRI ختم شود و مراجعین باید دست پزشک را برای تشخیص باز بگذارند و اصرار به انجام بی‌مورد MRI نداشته باشند و در صورت رعایت این موضوع می‌توان برخی از مشکلات را کاهش داد.

 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی پرسنل بخش MRI بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام، گفت: میزان مراجعات به بخش MRI این بیمارستان بیش از حد انتظار است و پرسنل ما با کمترین استراحت در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند تا نیاز مردم رفع شود و وظیفه ما است از این پرسنل خدوم تقدیر کنیم.

وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه الکترونیکی نوبت‌دهی آنلاین مراکز درمانی در سطح استان، خاطرنشان کرد: در راستای استقرار نظام ارجاع الکترونیک، سامانه نوبت‌دهی متمرکز در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در تمامی نقاط استان با هدف ارائه خدمات بهتر، سهولت در گرفتن نوبت و افزایش رضایتمندی بیماران راه‌اندازی شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام، افزود: شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت nobat.medilam.ac.ir به کلیه خدمات ارائه شده به تفکیک بیمارستان‌ها، تخصص‌ها و پزشکان متخصص به سهولت دسترسی داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه