English

کاهش آمار ولادت، ازدواج و وفات در استان ایلام

مدیر کل ثبت احوال استان ایلام گفت: طی ۹ ماهه سال جاری آمار تولد، ازدواج و وفات در استان ایلام به ترتیب حدود ۵، ۲ و ۱ درصد کاهش داشته است.

کاهش آمار ولادت، ازدواج و وفات در استان ایلام
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

خسروی مدیر کل ثبت احوال استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج ایلام به ارائه آمار ثبت وقایع حیاتی استان ایلام در ۹ ماهه سال جاری پرداخت و گفت: طی این مدت ۵ هزار و ۳۰۲ واقعه تولد ثبت شده که ۲هزارو ۷۴۱ مورد نوزاد پسر و ۲هزارو ۵۶۱ مورد نوزاد دختر بوده است.

این مسئول با اشاره به ثبت ۳هزارو ۷۶۸ واقعه تولد در شهرها و ۱ هزار و ۵۳۴ مورد در روستاها ادامه داد: به طور میانگین در هرماه بیش از ۵۸۹ واقعه ولادت در استان ایلام به ثبت رسیده است.

خسروی با بیان اینکه در هر شبانه روز بیش از ۱۹ واقعه تولد ثبت شده اضافه کرد: آمار ولادت در استان ایلام نسبت به مشابه سال گذشته حدود ۵ درصد کاهش داشته است.

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه ۲ هزارو ۹۲۱ مورد واقعه ازدواج ثبت شده که از این تعداد ۲ هزارو ۳۷۹مورد مربوط به مناطق شهری استان و ۵۴۲ مورد مربوط به روستاها بوده است.

 این مسئول ادامه داد: طی سال جاری در هر ماه بطور میانگین بیش از ۳۲۴ رویداد ازدواج ثبت شده است.

 مدیرکل ثبت احوال استان ایلام اضافه کرد: طی ۹ ماهه سال جاری ۱ هزار و ۹۵۵ واقعه وفات ثبت شده که نسبت به مشابه سال قبل ۱ درصد کاهش داشته است.

خسروی با اشاره به اینکه ۱ هزار ۲۹۷ فوتی مربوط به مناطق شهری بوده است افزود: ۶۵۸ مورد نیز مربوط به مناطق روستایی بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه