English

مدیرکل امور عشایر استان ایلام خبر داد؛

تلاش برای حمایت از جامعه عشایر و تنوع بخشی به درآمد این قشر

مدیرکل امور عشایر استان ایلام گفت: یکی از سیاست های سازمان امور عشایر کشور و تأکیدات استاندار ایلام، حمایت از جامعه عشایر و تنوع بخشی به درآمدهای این قشر است.

تلاش برای حمایت از جامعه عشایر و تنوع بخشی به درآمد این قشر
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، محمدجواد خانزادی مدیر کل امور عشایر استان ایلام در جریان بازدید از طرح‌های پیشنهادی تبصره ۱۸ شهرستان چرداول گفت: یکی از سیاست های سازمان امور عشایر کشور و تأکیدات استاندار ایلام، حمایت از جامعه عشایر و تنوع بخشی به درآمدهای این قشر است که در این راستا تاکنون طرح های مختلفی از جمله زنجیره گوشت قرمز، گردشگری عشایری، صنایع دستی عشایری، کشت گیاهان دارویی و... تعریف شده اند. 

خانزادی افزود: در این راستا همچنین طرح برند سازی و بسته بندی تولیدات عشایر از طرح‌های مهم و مورد حمایت این اداره کل بوده که تسهیلات مورد نیاز نیز از محل تبصره ۱۸ تأمین خواهد شد. 

وی تصریح کرد: طرح برند سازی و بسته بندی تخم مرغ محلی عشایر نیز یکی از طرحهای اشتغال زایی عشایر است که در مرحله اول روزانه بیش از ۱۰۰۰ تخم مرغ محلی از طریق فروشگاههای عشایر بازار توزیع و در دسترس همشهریان عزیز قرار خواهد گرفت.

مدیر کل امورعشایر ایلام افزود: عشایر متقاضی طرح بسته بندی محصولات عشایری با نام و نشان تجاری عشایر می توانند با مراجعه به ادارات امور عشایر شهرستان از این فرصت حمایتی دولت استفاده نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه