English

همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی انجام گرفت؛

افتتاح واحد تولیدی نخ تابان زرین دست ایلام

آئین افتتاح و بهره‌برداری از واحد تولیدی نخ تابان زرین‌دست ایلام، با حضور استاندار و معاونین، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان، فرماندار ایلام و جمعی از مسئولین محلی برگزار شد.

افتتاح واحد تولیدی نخ تابان زرین دست ایلام
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، محمدرحیمی مدیرکل  سازمان صمت استان ایلام در آیین افتتاح و بهره‌برداری از واحد احیاء شده نخ‌تابان زرین‌دست، تولید کننده تک رشته‌ها و گونی پلاستیکی از پروپیلن، ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: بهره‌برداری از این واحد، زمینه رشد صادرات کشور را افزایش داده و سالیانه بیش از ۵ میلیون دلار به کشورهای همسایه صادر می‌نماید.

محمدرحیمی اظهار داشت: این واحد در زمینی به مساحت ۴۱۰۰ متر مربع و با سرمایه‌گذاری ۵۵ میلیارد تومان در شهرک صنعتی ایلام، قرار گرفته است.

وی اشتغال این واحد را ۶۰ نفر عنوان کرد و افزود: با راه‌اندازی یا احیاء اینگونه واحدها،  امید‌آفرینی و روحیه نشاط در جامعه حاکم می‌گردد.

مدیر کل صمت استان، ظرفیت تولید این واحد را ۱۱ هزار تن در سال عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه این واحد، از صنایع پائین دستی پتروشیمی است، با آغاز به کار پتروشیمی ارغوان گستر، در مجاورت پتروشیمی ایلام، مواد اولیه خود را با سهولت تامین می‌نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه