English

فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد؛

دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار در ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری 2 نفر از اراذل و اوباش سابقه دار با بیش از 30 فقره شرارت در شهرستان ایلام خبر داد.

دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار در ایلام
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

 ، سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار داشت: در پی دریافت گزارش مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر شرارت و چاقو کشی و سلب آسایش توسط دو نفر از اراذل و اوباش ، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 11 شهرستان ایلام قرار گرفت.

وی اضافه کرد: متهمان که دارای سابقه بیش از 30 فقره شرارت بودند با عربده کشی و شرارت موجب برهم زدن نظم و امنیت شهروندان شده بودند، با اقدام به موقع ماموران کلانتری11 در محل دستگیر و با هماهنگی مقام قضائی به کلانتری دلالت داده شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از متهمان یک قبضه قمه و چاقو کشف شد،اظهار کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به چاقو کشی ، شرارت و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان اعتراف کردند.

 فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه استقرار نظم و امنیت در جامعه از وظایف ذاتی پلیس است، اظهار داشت: فراجا در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد برهم زدن نظم و امنیت عمومی را دارند برخورد می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه