English

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام:

اردیبهشت آخرین مهلت دریافت مجوز الکترونیکی کسب و کار است

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام با بیان اینکه اصناف استان تا پایان اردیبهشت برای دریافت شناسه یکتا فرصت دارند، گفت: فرمانداران نسبت به اطلاع رسانی در شهرستان ها از طریق رسانه ها، اصناف، حضور در بازار و تبلیغات محیطی به صنوف و بازاریان اقدام لازم را انجام دهند.

اردیبهشت آخرین مهلت دریافت مجوز الکترونیکی کسب و کار است
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، سعید رشنوادی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام در نشست شورای اشتغال استان ایلام اظهار کرد: صاحبان صنوف و کسب و کارها در صورت اقدام نکردن برای دریافت شناسه یکتا(مجوز کسب الکترونیکی)، از خدمات عمومی دولتی از جمله دریافت تسهیلات بانکی محروم می شوند.

وی افزود: تاکنون ۳۹ هزار و ۲۳۷ هزار درخواست در استان ایلام برای صدور مجوز در درگاه ملی مجوزها و سامانه مربوطه ثبت شده که از این تعداد، ۲۵ هزار و ۱۱ مجوز از ابتدای آغاز به کار این سامانه در استان ایلام تا کنون صادر شده است.

رشنوادی یادآور شد: شناسه یکتا پروانه کسب یک کد منحصر به فرد است که برای مجوز فعالیت کسب و کارها و فعالان صنفی و با هدف حذف مجوزهای کاغذی و الکترونیکی شدن صدور جواز کسب صادر می شود.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان ایلام ادامه داد: تمامی فعالان اقتصادی که در رسته های شغلی و حوزه های مختلف صنعتی، خدماتی، سیاحتی و غیره فعالیت دارند، باید در اسرع وقت این کد را دریافت و استعلام شناسه یکتا جواز کسب را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: تعداد کل پروانه های کسب قدیمی ۳۹ هزار و ۷۵۰ فقره است که تاکنون ۲ هزار و ۸۹ فقره از آن صادر شده و باید با توجه به فرصت باقی مانده تمامی صنوف استان نسبت به اقدام لازم برای دریافت شناسه یکتا و مجوز کسب الکترونیکی انجام دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه