English

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام:

بانک ملی ایلام دستاوردهای مهمی در حمایت از تولید و اشتغال استان داشته است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: بانک ملی ایلام دستاوردهای مهمی در حمایت از تولید و اشتغال استان داشته است.

بانک ملی ایلام دستاوردهای مهمی در حمایت از تولید و اشتغال استان داشته است
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، شهریار عباسی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در آیین تکریم و معارفه مدیران شعب عامل بانک ملی استان ایلام ضمن تشکر از حضور مقامات ارشد بانک ملی مرکز در استان اظهار داشت: پرداخت به موقع تسهیلات تکلیفی از جمله فرزند آوری و ازدواج و همراهی در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ و اشتغالزایی از دستاوردهای اقتصادی این بانک در استان بوده است.

وی افزود: استان ایلام، گرانیگاه خادمان اربعین حسینی است که تلاش همه دستگاه ها به ویژه بانک ها نقش مهمی در توسعه آن دارد.

معاون استاندار با تشکر از حسن اعتماد مدیران بانک ملی به فرزندان شایسته و ارزشمند استان ایلام گفت: انتخاب آقای یوسفی به عنوان مدیر منطقه یک کشور قابل تقدیر است و همونطوری که در گذشته به فرزندان شایسته استان ایلام اعتماد کردن امیدواریم این حسن اعتماد تداوم داشته باشد.

عباسی با اشاره به عملکرد مثبت آقای یاسمی به مردم استان اضافه کرد: ایشان یکی از مدیران بسیار شایسته و ارزشمند شبکه بانکی استان بود و در ایجاد اشتغال پایدار و اعتماد متقابل مردم به دولت در راستای پرداخت تسهیلات تکلیفی خدمات ارزنده و کم نظیر انجام داد.

وی، همچنین با اشاره به انتصاب آقای حاجی پور به سمت ریاست بانک ملی استان ایلام گفت: ایشان از تجربه خوبی در شبکه بانکی برخوردار است و یکی از مدیران با کفایت و فعال شبکه بانکی کشور می باشد.

وی ادامه داد: از ایشان انتظار داریم با همراهی و همکاری دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان نسبت به ایجاد اشتغال پایدار و جذب تسهیلات تکلیفی اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه