English

معاون عمرانی استاندار ایلام:

مدیران پیگیر تکمیل طرح‌های سفر رئیس‌جمهور به استان باشند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: تکمیل پروژه‌های مصوبات سفر ریاست جمهوری از ملاک‌های ارزیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی است.

مدیران پیگیر تکمیل طرح‌های سفر رئیس‌جمهور به استان باشند
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، سعید هژبری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام روز سه‌شنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت مصوبات و پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور، اظهار کرد: تکمیل پروژه‌های سفر و تحقق مصوبات در اولویت برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی استان قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه سفر رئیس‌جمهور به استان ایلام زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت استان بوده، افزود: در دور اول سفر رئیس‌جمهور به استان ایلام، ۱۴۵ مصوبه با ۳۰۱ پروژه و با اعتبار بیش از ۶۰ هزار میلیارد ریال مصوب شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام ابراز کرد: پروژه‌هایی که دارای درصد پیشرفت بالایی هستند باید هر چه زودتر تکمیل شوند و این مهم یکی از ملاک‌های ارزیابی مدیران در استان و در نهاد ریاست جمهوری خواهد بود.

وی گفت: برای سفر دوم رئیس‌جمهور به استان نیز مصوبات بسیار خوبی پیش‌بینی شده، اما لازم است مصوبات دور اول سفر عملیاتی و پروژه‌ها اجرایی شده و به بهره‌برداری برسند.

هژبری با بیان اینکه مدیران باید به جزئیات پروژه‌های مرتبط با سفر اشراف داشته باشند، تاکید کرد: مدیران پیگیر دریافت تخصیص، فعال شدن پروژه و اتمام آنها باشند و نسبت به رفع موانع تحقق مصوبات اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه