English

مدیرکل تعاون روستایی استان ایلام:

محصول گندم کشاورزان مهران در انبار سیلوهای تعاون روستایی ذخیره شد

مدیرکل تعاون روستایی استان ایلام گفت: کلیه کامیونهای حمل گندم برداشت شده از شهرستان مهران قبل از انکه در اثر بارندگی دچار خسارت و زیان شوند از کشاورزان خریداری و در انبار سیلوهای تعاون روستایی ذخیره شد.

محصول گندم کشاورزان مهران در انبار سیلوهای تعاون روستایی ذخیره شد
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، حمیدرضا شکری مدیرکل تعاون روستایی استان ایلام با اعلام این خبر اظهار داشت: به دنبال شرایط جوی حاکم بر استان مبنی بر وقوع بارندگی های پیش بینی شده بلافاصله این مدیریت نسبت به تشکیل جلسه کمیته بحران جهت آمادگی لازم برای ورود و تحویل محصول برداشت شده گندم در شرایط اضطراری از کشاورزان شهرستان مهران اقدام نمود.

وی افزود: انبارهای ذخیره گندم بخش خصوصی در شهرستان به دلایل مشکلات فنی و مکانیکال قادر به تحویل محصول برداشت شده از کشاورزان نبودند.

مدیرکل تعاون روستایی ایلام گفت: با توجه به آمادگی لازم، با وقوع بارندگی و ایجاد بحران در کوتاهترین زمان با هماهنگی و همراهی اداره غله و بازرگانی استان و جهاد کشاورزی شهرستان بلافاصله همکاران ستادی در امور بازرگانی و شبکه تعاونی های روستایی مردم نهاد، عصر روز دوشنبه به شهرستان اعزام شدند.

شکری اضافه کرد: پس از ۲۴ ساعت کار شبانه روزی کلیه کامیونهای حمل گندم برداشت شده از شهرستان مهران قبل از انکه در اثر بارندگی دچار خسارت و زیان گردند از کشاورزان خریداری و در انبار سیلوهای تعاون روستایی ذخیره شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه