English

پیام تسلیت مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام به مناسبت شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام به مناسبت شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه پیام تسلیتی صادر کرد.

پیام تسلیت مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام به مناسبت شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، متن پیام مدیر کل کتابخانه های عمومی استان ایلام به شرح ذیل است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

در کمال حزن و اندوه فراوان خبر حادثه غم انگیز شهادت حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، شهید جمهور؛ حسین امیرعبداللهیان ، وزیر انقلابی امور خارجه، آیت الله سید محمد علی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی؛ دکتر مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی و همراهانشان را دریافت کردیم.

هر چند این خبر موجب تاثر و تالم شدید همه دلبستگان به مسیر روشن انقلاب اسلامی شده است، اما بدون شک حلاوت و شیرینی شهادت در راه خدمت به خلق الله، آرزوی یکایک ِ دلدادگان مکتب امام خمینی(ره) است؛ آنچنان که رهبر عزیز و عظیم‌الشان انقلاب اسلامی نیز فرموده‌اند:«صف استوار آرزومندان جهاد و شهادت صفی بلند و بنیانی مرصوص است».

گوشه گوشه خاک میهن ما سال‌ها شاهد خدمت و فداکاری این انسان پاک نهاد و مصمم و شجاع بود. بزرگ مرد و خادم الرضایی که برای آبادانی این مرز و بوم و حمایت از راه و سیره ائمه هدی رهسپار کارزار خدمت می‌شد تا دینش را به اسلام و میهن ادا نماید.

این‌جانب از طرف خود و کلیه همکارانم شهادت این بنده‌ی برگزیده‌ی خدا و همراهانش را به ساحت مقدس حضرت صاحب‌الزمان(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف)، مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، ملت شریف ایران اسلامی به ویژه مردم ولایت‌مدار استان ایلام تسلیت عرض نموده و برای کلیه خدمتگزارن صدیق نظام آرزوی عزت و سرافرازی دارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه