English

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام:

۹۹.۲ درصد شعبات اخذ رای استان آنلاین است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان ایلام گفت: ۹۹.۲ درصد شعبات اخذ رای در سطح استان آنلاین هستند و در این زمینه استان ایلام رتبه دوم کشور را کسب کرده است.

۹۹.۲ درصد شعبات اخذ رای استان آنلاین است
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، محمدسبحان حسنی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام در جلسه ستاد انتخابات استان ایلام با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدجمهور، اظهار کرد: در دولت سیزدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری با حضور حداکثری اقشار مختلف مردم در یازدهم اسفند بر مبنای ایجاد فضای رقابتی، برگزاری انتخاباتی سالم، همراه با امنیت و با مشارکت حداکثری برگزار شد.

وی تصریح کرد: حماسه حضور مردم در انتخابات یازدهم اسفند با رعایت اصل بی‌طرفی هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی رقم خورد که زمینه‌ساز حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای و اعتماد مردم به کارگزاران، خود را به منصه ظهور رساند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با تاکید بر این‌که انتخابات ریاست‌جمهوری نیز همان روند انتخابات یازدهم اسفند تداوم خواهد داشت، یادآور شد: ساختار انتخابات در کشور به گونه‌ای طراحی شده که سلامت انتخابات در درون این فرآیند کاملا محسوس است.

حسنی  با تاکید بر پرهیز روسای ستادهای انتخاباتی نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری از تحت تاثیر قرار گرفتن حاشیه‌ها و لزوم مدیریت صحیح ستادها بر اساس قانون، بیان کرد: سخنرانی‌ها و اعلام‌نظرها در چهارچوب قانون باشد، روسای ستادها قطعاً چهارچوب‌ها و الزامات قانونی را پذیرفته‌اند و این الزامات مشخص است که باید در ستادها رعایت شود.

وی با تاکید بر این‌که روسای ستادهای انتخاباتی مراقب باشند که در سخنرانی‌ها و اجتماعات، در حق نظام جمهوری اسلامی جفا و اجحافی صورت نگیرد، گفت: تبلیغات انتخاباتی نیز مقطع زمانی مشخصی دارد که پایان خواهد یافت، باید مراقب بود که در موضع‌گیر‌ی‌ها و سخنرانی‌ها، عقلانیت و مدیریت صحیح فضا انجام شود.

حسنی خاطرنشان کرد: ستاد انتخابات و همه عوامل در تلاش هستند که امنیت، سلامت، رقابت همراه با مشارکت حداکثری را فراهم کنند تا همانند انتخابات یازدهم اسفندماه شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌‌های رای باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام خاطرنشان کرد: ۹۹.۲ درصد شعبات اخذ رای در سطح استان آنلاین هستند و در این زمینه استان ایلام رتبه دوم کشور را کسب کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه