English

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام خبر داد؛

اجرای ۹ طرح صنعتی در ایلام

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: ۹ طرح صنعتی بزرگ با سرمایه‌گذاری هزار و ۹۰ میلیارد ریال در مناطق مختلف این استان در دست اجراست.

اجرای ۹ طرح صنعتی در ایلام
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، محمد رحیمی، رئیس سازمان صمت استان ایلام اظهار کرد: در راستای حل مسائل و مشکلات طرح‌های مهم صنعتی استان در کارگروه‌های استانی و ملی موضوع ارتقای پیشرفت فیزیکی و تکمیل این‌گونه طرح‌های مهم و شاخص استان در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی، تکمیل زنجیره فولاد، صنایع معدنی و محصولات دانش‌بنیان موردپیگیری مستمر قرار گرفته است.

وی افزود: پروژه‌های بزرگی مانند شرکت پتروپالایش دهلران، پتروشیمی ارغوان‌گستر ایلام، فولاد زاگرس ایوان، شرکت توسعه معادن پارس تامین، پتروشیمی دهلران، پتروشیمی هلیلان و غشاءگستر دالاهو از مهم‌ترین پروژه‌های بزرگ صنعتی این استان است که در مراحل اجرایی قرار دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام با بیان اینکه این طرح‌ها طی سال جاری و سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، یادآور شد: طرح‌هایی مانند پتروپالایش دهلران با ۸۸ درصد پیشرفت، شرکت فولاد زاگرس ایوان با ۹۶ درصد و شرکت پتروشیمی ارغوان‌گستر ایلام با ۸۸ درصد پیشرفت فیزیکی طی سال جاری تکمیل شده و به بهره‌برداری خواهند رسید.

به‌گفته محمدرحیمی این طرح‌های صنعتی در دست اجرا در استان زمینه اشتغالزایی ۴ هزار و ۱۰۰ نفر را فراهم کرده است.

وی اضافه کرد: بهره‌برداری کامل از این پروژه‌ها، تحول شگرفی در اشتغالزایی و درآمدزایی استان به‌دنبال خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه