English

فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد؛

آمادگی پلیس ایلام برای برگزاری امنیت انتخابات

فرمانده انتظامی استان ایلام از آمادگی کامل پلیس برای برگزاری انتخاباتی امن و با شکوه در سطح استان خبر داد.

 آمادگی پلیس ایلام برای برگزاری امنیت انتخابات
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام در جمع کارکنان انتظامی استان گفت: برابر فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری آنچه که در انتخابات مهم است حضور حداکثری همه آحاد مردم است ، چرا که حضور و مشارکت بالای مردم در این عرصه موجب شکست و بی نتیجه ماندن حربه های دشمنان انقلاب ایران اسلامی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات با نظم و امنیت کامل در استان ایلام اندیشیده شده است،اضافه کرد: مجموعه انتظامی استان با بسیج کلیه تجهیزات و امکانات و بکارگیری نیروهای باتجربه درصدد تامین نظم و امنیت انتخابات است تا شرایط را برای حضور پرشور و حداکثری مردم فراهم کند.

این مقام انتظامی انتخابات را یکی از مصادیق بارز حضور مردم در تعیین سرنوشت خود دانست و اظهار کرد: انشااله مردم انقلابی و شهید پرور استان ایلام بار دیگر با حضور حداکثری در پای صندوق های اخذ رای به جهانیان نشان دهند که پای آرمان های نظام و انقلاب اسلامی هستند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ،تصریح کرد: آنچه برای مجموعه انتظامی در این ماموریت مهم است، تامین نظم و امنیت این حماسه با شکوه و مشارکت حداکثری است و در صددیم با انجام وظیفه خود پاسدار ارزش ها و اصول انقلاب اسلامی باشیم و بار دیگر ثابت کنیم که خدمتگزار مردم و سرباز ولایت فقیه هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه